h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 I dag skal vi ha gryterett med salat og loff.....)
Lene~mor til tre Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Vi har det travelt idag, så her blir det risengrynsgrøt fra fjorland idag
lÅktiHaUDe Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Snakket om fisk eller kjøttkaker i går. Men vi følger middagsplanen vår og tar hjemmelagde kjøttboller (ikke stekte) med masse grønnsaker til )
Agehya Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 På menyen i dag står det hjemmelagde kjøttboller og spagetti. Og en salat selvfølgelig.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Tipper det blir kjøttdeig og spagetti idag. Jeg har vært til byen og handlet de siste julegavene og har sovet veldig veldig lite de siste dagene, så er skikkelig trøtt. Orker ikke å lage noe flott da =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Karbonader med stekt løk, potet og ertestuing står på menyen idag.
metaMORfose Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Vi har spist laks med poteter, grønnsaker og agurksalat. Nettopp ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå