Gå til innhold

Krise!! les og prøv og forstå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, har en krise på gang, og denne gangen vil den ikkje slippe taket. Er skikkelig frustrert og vet ikkje riktig hva jeg skal gjøre. OK, hvor skal jeg begynne... Har en mann og 1 barn, har vert sammen i 5 år nå, har hatt et ganske fint forhold. For et par mnd siden, møtte jeg Morten, en ungdomsvenn av meg, vi pratet og mimret. Etter den dagen har jeg mildt sagt vert veldig betatt av han. Lurer på hvor han er nå, hva driver han med, og tenker han på meg? (kanskje en smule forelska?) huff situasjonen er helt ræva! Jeg har ikkje vert fysisk utro, men føler meg ganske så utro i tankene og ting jeg sier til Morten. Vil så inderlig at dette skal gå over..

Mannen min og jeg hadde en skikkelig prat her om dagen. der jeg sa at jeg ikkje har følelser for han , ikkje slik jeg burde vertfall. Vurderte å flytte ut sa jeg. (kanskje bare for en peiode, men vertfall til jeg finner ut av ting). huff! Han ble så utrolig knust! derfor kunne jeg ikkje fortelle om Morten. men jeg gikk med på å prøve litt til, for barnet sin del. Vi kunne heller ikke ødelegge julen for familiene våre nå, så tett på jul. Dessuten er jeg ufattelig gla i mannen min, det er jo så trygt og godt med han! og nå lovet vi hverandre at vi skulle skjerpe oss begge to..

Føler meg forbanna råtten og fæl, vet ikke hva jeg skal gjøre.. prøver å unngå å tenke på Morten, men han er å se noen ganger på jobben.. huff, noen som har noe råd å gi en frustrert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne perioder kommer og går for de aller fleste. Å si til partneren at men ikke har de "rette" følelsene lenger er bare tull fordi det kun ødelegger og ikke fører til noen som helst slags positiv endring.

Følelser kommer og går både for den ene og den andre. Kos deg heller med spenningen og overfør følelsene til mannen din.

Skrevet

Enig med anonym over her. Jeg tror du blåser ditt lille "crush" opp over alle dimensjoner. Vi får alle slike perioder.

Kan du se for deg å vaske de sure sokkene til Morten? Morgenånde, krangler om husarbeidsfordeling, mine/dine/våre barn osv? Hvis du virkelig ønsker et annet liv så bryt ut av forholdet du er i, men helst ikke pga en annen person, for det forholdet er statistisk sett dømt til å mislykkes.

Du virker bare litt lei av hverdagen. Synes godt du kan lete etter mer spenning andre steder. Hva med å dra på en helgetur med mannen din?

Skrevet

enig med hun over her.. man kan godt bli betatt/forelsket i andre, så lenge man klarer å holde seg i skinnet. Man vet hva man har, men ikke hva man får, og gresset er ikke grønnere andre steder. Men en flørt kan sprite opp forholdet på hjemmebane ved at man blir gladere, lettere til sinns,kan flørte mer med partneren sin, se hva man egentlig har og vil behålde osv..

Men i ditt tilfelle har du jo allerede knust mannen sin, og han kommer nok til å føle med forbehold for deg framover i frykt for å bli enda mer såret..

Skrevet

jepp , dette vil gå over, og vil skje igjen i løpet av livet.

du er ikke forelsket men bare betatt. og det går over,,,

Skrevet

Sist jeg hadde det slik reiste jeg og en venninne til syden og flørtet vilt i en uke med alle kjekkasene vi fant (gjorde ikke noe mer). Da gikk det over. Du er nok bare lei og leter da etter spenning som du tilfeldigvis fant hos denne Morten.

Skrevet

De fleste opplever dette! Det er flere fisker i havet, men det er ikke dermed sagt at det er så mye grønnere på den andre siden. Da dette skjedde med meg, så tenkte jeg som så at et forhold med en evt ny mann vil antakelig gi akkurat samme resultat. Man opplever problemer, krangler, har det bra, har det supert, kjeder seg, og treffer andre interessante menn som man blir betatt av, og så er man der man var for ikke så veldig lenge siden.

Man går ikke rundt i en evig lykkerus i et langvarig forhold, uansett hvem man er sammen med.

Ikke gi følg lysten når det kommer til denne Morten (som jeg håper er et alias). Ikke gi ham noe inntrykk av at du er interessert utover vennskap. Det går over, og i etterkant kommer du til å være lykkelig for at du valgte å bli i forholdet!

Been there, done that!

Lykkelig i dag :-D

Skrevet

Prøv å jobb med forholdet, helt normalt å bli litt betatt en og annen gang i løpet av et samliv. Stort sett går det over, gresset er skjeldent grønnere på den andre siden av gjerdet ;-)

Skaff barnevakt og gå ut på en skikkelig date dere to alene. Middag, kino/ dans et eller annet. Lykke til :-)

Skrevet

takk alle sammen! Jeg skal jammen ta med meg mannen min på en "date" ! Det fortjener vi!

aj! håper dere har rett, at morten forsvinner i tankene mine! Det va deilig å høre at det ikke er bare jeg som har det slik!

Skrevet

Dette har jeg også vært borti. Det går heldigvis over :)

Skrevet

det er heeelt nromalt!

mannen min ble betatt av ei annen og fortalte meg dette 2 uker etter fødsel....Jeg havnet i fødselsdepresjon og ble helt knust... Jeg skulle ønske han aldri hadde gjort det! Han angrer nå og skjønner ikke hva han tenkte med...for han var bare betatt...

jeg har selv vært betatt av en annen, men jeg ordnet opp i hodet mitt og bestemte meg for å avskrive han helt. Slettet nr hans, slettet han fra fb osv...

Du bestemmer selv over handlingen din :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...