olebrum78 Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Har aldri laget det, men har litt lyst overraske barna! God oppskrift til meg?
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Nei, det gjør vi ikke, og har ikke gjort det hjemme heller. Regner med at vi overrasker dem med en god frokost, mørkt kjøkken og masse levende lys.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Nei, det gjør vi ikke, men vi spiser dem etter frokost:) Bruker denne. 150 g meierismør - 5 dl melk - 50 g gjær - 1 egg - 1 g safran - 1 sukkerbit - 135 g sukker - 1 ts kardemomme - 1/2 ts salt - Ca. 1 kg hvetemel Pensler med egg, og pynter med rosiner
mayaya Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Nei, de er best helt ferske, så det pleier vi å ha til ettermiddagskaffen I år er mamma i huset på juleshopping i London på luciadagen, så det blir ikke noe *knegg*
meg & to små vampyrer Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Nei, vi spiser frokost til frokost. He he. Men jeg liker ikke søte ting noe særlig da. Det skal være luciamarkering i barnehagen klokka kvart på 8 om morgenen da, så kan hende de serverer noen der..
___ Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Nei, det spiser vi på ettermidagen eller kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå