Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Noah eller Emilian? (evt hvorfor )
Lady lovely locks Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Fine navn begge to. Noah er veldig mye brukt da. Jeg liker litt mere skjeldne navn, mener det blir mer identitet i navnet da. Emilian er jo vakert, kanskje lit for feminint for min smak... Skulle jeg valgt et av disse to hadde nok blitt Noah. Håper du ønsket et erlig svar...
Tre_Blir_Til_FIre Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 Ja, ønsker ærlige svar :-) Jeg vil bare høre hva andre synes om navnene. Det er vanskelig med navn...
Ruttetutt ヅ Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Har selv en eventuell Noah i magen, så svaret sier seg vel selv da. :-)
SuSiii Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 d er veldig vanskelig med navn... jeg synes Noah er altfor mye brukt nå(ikke d fineste navnet jeg vet heller,men av disse to synes jeg det er finest) Emilian er altfor feminint...ser ikke for meg en voksen mann som heter d-å di skal jo ha navnet med seg hele livet(er nok derfor d er så vanskelig dette med navn) Ærlig svar her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå