SugarIntheMorning Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Skal lage en omelett det er mye løk i. Hva kan jeg erstatte løken med? (Ammer) Er feks purre greit?
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Vet du at barnet reagerer på løk? Det er ikke alle som gjør det. På samme måte er det noen, men ikke alle, som reagerer på purre ... Du må bare prøve deg frem, kjipt men sånn er det. Ellers er jo salami, champignon, paprika osv fine ting å ha i omeletten.
olebrum78 Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har ingen svar, men har spist løk mens jeg ammet mine to. De har ikke reagert.. Prøv deg frem!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Purre er vel litt mildere. Men om ikke babyen reagerer på løk, så kan du spise løk. Testet ut en og en ting da babyen vår hadde kollikk og det eneste hun reagerte på er grønnkål. Så da spiste jeg andre ting:) Greit nok, jeg spiser ikke en hel rå løk alene, men det gjorde jeg sjelden før uansett. ha ha:)
erteposen + 4 Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Det er jo myte at alle barn reagerer på løk. Mine barn reagerer ikke på det, selv om jeg trodde det med førstemann:) Hvitløk skal ha motsatt effekt av vanlig løk mht. luft i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå