Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Stakkars lille Pellegutt,lå død i buret sitt,i morges.Jeg har nå pakket han inn i en pen serviett og lagt han i en liten eske.Men hvor gjør jeg av han nå
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Pakk han godt inn i plastposer og legg han i fryseren, så kan du begrave han når det blir vår. Jeg har selv rotta til sønnen min liggende i fryseren....godt forseglet. Så trist med undulaten din:(
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Min døde for et par måneder siden, jeg pakket han inn i kjøkkenpapir og gravde han ned jeg..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 har ikke lyst til å ha han i frysern til våren.Er det noen steder de tar i mot døde fugler
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Hvis du ikke kan få gravd den godt ned i hagen kan du jo brenne den (kremering) eller pakke den veldig godt inn og legge den i søppla. Jeg ville ikke lagt et seldødt dyr i fryseren sammen med mat jeg skulle spise. Du vet jo ikke en gang hva undulaten døde av. Den kan ha vært syk. Jeg tror jeg ville satset på et godt bål. Da tar man i hvertfal knekken på smitte ol.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 huff, så trist!! Jeg hadde min i fryseren til det ble varmt nok for begravelse.. Føler med dere!! Min het også Pelle..Han var grønn og veldig tam!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 Takk for alle gode råd.Nå har jeg pakket esken med Pellegutt ,inn i et pent papir,og lagt den i mange poser,sammen med alle lekene og utstyr,og gått i søpla med han.Uff,dette var en tung dag,trodde ikke jeg skulle bli sååå utafor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå