alenemed1. ♥ Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 tulla mi vil ikke ta smokk. hun gjorde det en 5- 6 ganger når hun var en mnd eller så men i ettertid har hun ikke villet. jeg har heller ikke presset så mye på det men nå virker det som hun har fått større suttebehov, jeg ammer litt men tenkt å slutte med det nå fordi det kun er noen dråper igjen og tulla må ha pupp for og sovne ( fryktelig lei det og trenger litt barnefri snart) jeg har da prøvd- mamsmokk, aventsmokk, ortodentsmokk, mamprematursmokk. men hun bare brekker seg og spytter ut har også prøvd å gi henne sutteklut, gulpeklut, suttebamse.. tror jeg har prøvd det meste i grunn men uten hell. noen som har noen tips til en smokk? og hvor får man kjøpt den?
LillyMy+1<3 Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Vi bruker nuk smokker, de er litt mindre enn feks mam. Jenta vår ville ikke ha andre smokker, tror de rett og slett ble for store for henne. Kjøpte vår på best kids vi. Har du ikke det i nærheten, er det vel bare å google, så finner du de nok
septbaby09 Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Her tar gutten bare runde smokker. Sjekk ut på navnesmokken.no
alenemed1. ♥ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2009 glemte å skrive opp at jeg har prøvd nuk også. men skal bestille rund smokk nå, krysser fingrene for at hun vil ha det
MammanTilEmma❤ Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 da har vi samme problemet, tok litt smokk den første mnd, det var mam, men nå går det ikke.. hender hun tar NUK,men hun sutter så fælt på den at den spretter ut av munnen! kjøpte for 1 mnd siden en rundt smokk, den skar hun grimaser av bare.. så tror jeg må innse at det ikke er håp for noe smokk her i huse, uansett om jeg er veldig klar å lei av å bruke timer på å få henne til å sovne på kveldn for hun skal ha pupptil hu sovner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå