Maramara Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hvordan går d med deg, har fødselen kommet igang? ) Venter i spenning på svar:)
mammanov09 Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 God kveld :-) Tja vil jeg si. Ting er helt klart på gang, men kanskje ikke så effektivt/aktivt ennå. Men i natt er det et helt forferdelig trykk nedover, føles ut som om jeg må på do hele tiden og skikkelig kvalm. Så jeg måtte stå opp nå. Har jevne tak hele tiden (rier?) men de er fortsatt korte og uregelmessige. Mulig det kommer mer i gang i løpet av natta, ellers så får vi se hva de sier i morgen tidlig. Er spent her jeg sitter må jeg si :-) Hvordan går det med deg? Noen tegn på at ting nærmer seg?
Maramara Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 var veldig kvalm da jeg la meg og fikk ikkke sove, kynnere gjevnt og trutt men har da sovet ganske godt i natt,,, så skjer vel ikke akkurat de store tingene! Lykke til på ny kontroll i dag da, nå har du snart babyen i dine armer<3 Venter i spenning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå