*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har satt kakemann-deig i kveld, for å bake sammen med eldstemann på snart fire i morgen... så har snuppa på halvannet blitt sendt hjem fra barnehagen i dag med løs mage.... tenkte det ikke gjorde så mye, for regner (regnet) med det var tenner.... men nå i kveld er mannen blitt dårlig også... ville du/dere likevel bakt i morgen, om de syke holder seg unna? Dumt å ikke få gjort det og, når deigen er satt, og guttungen gleder seg veldig...
mayaya Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Nei, i grunnen ikke... Du kan jo evt bake noen kakemenn med gutten i morgen da, så han får dekt sitt bakebehov, men hadde ikke fylt bokene med dem jeg nei :-p
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Da spørs det om det blir noe kakemenn i år... ja ja... kan kanskje fryse ned deigen?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Skal ikke kakene stekes da? Ingen bakterier overlever steketemperaturen, og hvis man i tillegg holder de syke unnå og vasker seg godt på hendene før bakestart går det nok bra skal du se=)
Mom2Two Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Ugh, nei, det hadde jeg faktisk ikke gjort. Synes det er litt ekkelt for å være ærlig.. Jeg ville bakt til "eget forbruk", men ikke til å servere.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2009 Vurderer å bake i kveld, når alle har lagt seg... og som noen sa, så skal jo kakene stekes... hvis jeg da har spritet meg og legger kakene i boksen så fort de er avkjølt, tenker jeg det burde gå bra... er jo uansett til eget forbruk da...
Mammaen til Isak Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Vask kjøkkenet, ikke slipp noen syke inn dit og bak med guttungen:) Evn la være å servere kakemennene til gjester hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå