Snabeltann Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Vil bare si at jeg er så stolt av min lille prins. I går tok vi frem treningsmatta fra loftet. Jeg legger han på magen (for første gang.. foruten å ligge på brystet.. kremt..) Og det tar ikke mer enn 30 sek før han ruller over på ryggen.. Og så ligger han der litt og tuller, og så ruller han over på magen igjen!! Herregud, jeg ble så stolt! Første mann gjorde ikke dett før han var 4-5 mnd, fra mage til rygg.. og han rullet vel aldri frivillig over på magen (hatet det). SÅ tar jeg frem en del leker fra loftet, og jammen tar han ikke og griper fatt i de når jeg holder de foran han. Helsesøstra på helsestasjonen sa dette var noe de ikke gjorde i denne alderen, så jeg har aldri prøvd før.. OG da vi skal legge oss, så LER han den vidunderligste barnelatteren for første gang. SÅ stolt Mini er akkurat 2,5 mnd, God natt alle:)
MammanTilEmma❤ Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Ja, da sjønner jeg du er stolt ja:D jenta mi å greide å rulle rundt når hun var rundt 2,5 mnd.. er strax 3,5 mnd nå da:) Helsesøstre kan jo ta feil, alle barn er ikke like.. til meg så sa hun at de gjorde det pga at de er så runde imagen. men det forklarer ikke hvordan de kommer seg rundt fra ryggen til magen akkurat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå