Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Er 34+4 uker på vei, har idag hatt mye smertefulle kynnere samtidig et rart press nedover (hatt nedoverpress før så vet det er normalt og alt slik) Men dette føles ikke likt, er så vanskelig å forklare.. Kynnerene er ikke regelmesse så det er ikke rier, men de er utrolig ukomfortable og har ikke vert slik før idag... Hodet er ordentlig festet.. Kan det være tegn på nærstående fødsel?
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Var jeg deg ville jeg kontaktet føden for å få det sjekket. Selv om det ikke er regelmessige rier kan ting være i gang. Det er jo enda litt tidlig så hadde vært greit å hatt jm/lege sin mening om saken. (men ikke bli skremt av at jeg skriver det. Det går sikkert helt fint, uansett for du har jo kommet et godt stykke på veien)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Trenger absolutt ikke å være det, men for sikkerthets skyld hadde jeg tatt kontakt med jordmor. Hun kan sjekke om du er moden eller har åpning..da vil hun kunne si om det er noe på gang eller ei. Samme har skjedd med meg, og det var bare falske rier - ingen effekt i det hele tatt. Nedpress kommer av at ungen ligger lenger nede i bekkenet nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå