2 boys & now pink Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Er det noen morgenfugler som er interessert å passe små trollene mine fra ca 06 til 730 et par morgener i uken? Jeg og mannen min begynner på jobb 0700 og barnehagen åpner 0730... og jeg trenger noen som kan spise frokost med mine små før de skal i barnehage / skole! Har barnehage og skole i Loddefjord, så bør bo i nærheten om en ikke har bil. Begynner bli passe desperat da dagmammaen vi har nå aldri stiller... og jobben begynner surmule..
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Hvis du får noen til å ta denne jobben blir jeg imponert :-) Er jo rimelig ukorrant arbeidstid, pluss at det bare er 1,5 time, så en vil jo ikke tjene noe særlig penger på det. Kan du ikke snakke med jobben din, eller evt mannen din ang å begynner senere på jobb da? Er vel bare snille besteforeldre som ville tatt på seg denne jobben desverre. Men ønsker deg lykke til med å finne en løsning, er kjiipt når jobben begynner å bli sur, og en virkelig ikke har noe valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå