Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Julemusikk, julekaker, julebesøk (ja allerede fra slektninger som bor langt vekke), julegaver, jul på byen.. og så alle de deilig luktene!!! Kjenner spenningen knitrer i magen, bobler i brystet!! Gleder meg minst like mye nå som da jeg var barn!! Bare på enannen måte selvfølgelig!
jenny81 Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Hehe.. Deilig at jeg ikke er alene! Huset mitt er rusta til jul, rødt over alt og nisser i alle kroker og kriker. Pepperkaker har barna og jeg bakt 3 ganger allerede, så nå får vi vel bake noe annet snart. Og ikke minst, "Griswold"-lysene er på plass på huset! GOD JUL
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Har fått hengt opp julegardiner på stua og på kjøkkenet. Ellers har vi pyntet med lilla duker og lilla lys nå i adventstiden. MEN jeg gleder meg til kassene med julepynt, og få huset i julestasen sin.. ) Som Kokkeli gleder jeg med like mye til juleaften nå som da jeg var barn, men spenningen er litt annerledes nå. Men jula er ei koselig tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå