lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 jeg har studiedag imorgen og eksamen på onsdag. Jeg har avtalt med 2 i klassen å møtes på skolen for å lese, men akkurat nå frister det veeeldig å være hjemme, sove ut skikklelig, noe jeh aldri gjør, jeg er helt utslitt, huset ser ikke ut, har tonn med klesvask. men får jeg lest noe imorgen da tro? har 5 eksamner nå i løpet av 2 uker. jeg har 1 times reisevei med toget til skolen. hva hadde dere gjort?
Plutta, prompen og mini Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg hadde blitt hjemme, sovet ut,, laget meg en god frokost. Lese kan du kanskje gjøre mens vaskemaskina durer?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Dratt på skolen for å lese. Med mindre du er såpass strukturert at du greier å jobbe hjemme, bare bytte litt klesvask. Resten får du uansett ikke gjort. Du lider rett og slett av godt gammelt eksamens-syndrom. "oi så gøy det er å tørke støv på toppen av gardinbrettene uken før eksamen" Men prioriter skolen.
petite fleur Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 He he he, ja gardinbrettstøv blir ikke tatt med mindre det er noe som er enda verre :-) Jeg ville absolutt dratt på skolen, det er det smarteste mtp eksamen.
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg ville blitt hjemme. Sovet ut (men ikke for lenge da), satt på en maskin og tatt bøkene over en kopp te. Jeg leser aller mest effektivt hjemme alene, og helst med headset med høy musikk. Minimalt med forstyrrelser, samtidig som man har det man trenger av komfort (te/kaffe, mat, mulighet til å regulere temperatur osv) tilgjengelig i nokså umiddelbar nærhet. Dessuten, hvis toget til skolen tar en time, sparer du jo inn to viktige timer om du blir hjemme...
Plutta, prompen og mini Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Finnes det et slitk syndrom? og så har ikke jeg fått det? hehe... Jeg har ihvertfall gjort det slik de 3 årene jeg studerte etter at jeg fikk barn, siste lesedagene tok jeg hjemme for å få slappet av mest mulig. Og nå jobber jeg hjemmefra også.. Selv om jeg ikke har verdens beste selvdisiplin altså Men klart, enhver er forskjellig og du må jo finne ut selv hva du har best utbytte av. Men kanskje er det smart å være noen lunde uthvilt til eksamen også.. og dagen før er det vel ikke så mye som ikke sitter kanskje? Lykke til uansett
Ugl@ Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Enig med lektoren her, er selv student for tiden, hjemme er det så alt for mange andre ting som frister, eller som tar bort fokuset fra pensum. Klesvask rekker man å ta en maskin mellom slaga uansett, og det kan tas igjen, å lese til eksamen er verre å ta igjen. ;-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2009 haha, morsomt lektor! ja jeg drar nok på skolen, men da må jeg virkelig legge meg nå! natta folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå