2exu-guttjanuar2010 Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 flere enn meg som er plaget med dette? jeg går i uke 34 og har kynnere nesten hele tiden. er så plagsomt.
1prinsesse + 1 spire:) Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 hellu:) samme her, hatt det i flere uker nå å er bare slitsomt.. er 6 dager til termin men ingen andre tegn ennå
#lela# Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Er du/dere veldig stresset/negative tanker etc ? Jeg synes det virker som kynnere tidlig ofte hører sammen med dette...? Hvertfall hvis de er plagsomme. Selv er jeg 38 uker, og tror det er kynnere jeg nå kjenner av og til ,- magen blir hard ett par sekunder, men det gjør overhodet ikke vondt.
**Tussi** Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har også masse kynnere... startet allerede i uke 14 om jeg ikke husker feil... å siden har det blitt flere og flere pr dag! Stressa?!?! Jada, det er jo snart jul med rundvask, baking, oppussing av hus +++ Er i uke 29 nå.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Ja, mye kynnere her også. Om magen er helt avslappet og rolig begynner jeg nesten å lure på om noe er galt.. Så mye er det her.. Er bedre om jeg slapper av og ikke stresser. Hjalp litt å bli fullt sykemeldt. Så var jeg så dum at jeg bare skulle en liiiiten tur til byen for å raske med meg noen julegaver, og så var det pån igjen med regelmessige, kraftige og ubehagelige kynnere.. argh.. Må bare være i ro jeg, sånn at det ikke utvikler seg til rier..
hormonia&alienimagen3 Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 her er det og vanvittig mengde stress...Får ikke meg selv til og slappe av..har kynnere og mas rier titt og ofte...Men tar de liksom ikke så seriøst i og med at det gir seg etterhvert...Er vel i uke 35 tenker jeg nå...39 dager igjen...stor forskjell på nummer en og to sånn sett altså...Med første ble det krise om jeg hadde litt kynnere nå er det liskom ikke krise før det har gått et par timer med nesten regelmessig mas rier... ;0)
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har også hatt masse kynnere gjennom hele svangerskapet. De siste mnd har jeg hatt sterke kynnere og gjerne hver gang jeg snur meg i senga, begynner å gå eller reiser meg opp fra sofaen. Jeg har ikke stresset og har vært sykemeldt den de siste mnd pga av bekkenplager. De siste ukene har kynnerne vært så sterke at det har "revet" gått i korsryggen og endetarmen også, men fødselen har latt vente på seg gitt. Termin om 3 dager.
storm i et vannglass Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Hei! Du er ikke alene! Har hatt mange og vonde kynnere i et par mnd nå- har heldigvis bare 3 uker igjen til termin. Ble litt bedre når jeg fikk kur mot uvi + at jeg tar 300mg magnesium tbl hverdag. og sefølgelig mye hvile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå