Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Har alltid hatt en stor på hver side som jeg vet er hoven lymfekjertel. men i dag oppdaget jeg mange nedover halsen på begge sider, og nå er jeg livredd for kreft.. skal bestille time i morgen tidlig.. Noen som har hatt eller har dette? Håper noen har noen beroligende ord..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg hadde en diger kul foran på halsen,i skjoldbrukskjertelen. Jeg ble sendt på ultralyd,og operert like etterpå. Der var mange syster,men godartet. =) Ei jeg vet av hadde ondartet syster på halsen,hun er helt frisk nå. BRA du skal bestille time til legen i morgen,lykke til.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Det kommer vel ikke mange plutselig hvis det er kreft? Kan det være at du brygger på noe slik at lymfekjertlene hovner? Jeg har en slags kul oppe i nakken helt ved hårfestet, men jeg har alltid tenkt at dette var en muskelknute. Jeg har kjent den til og fra så lenge jeg kan huske. Den er borte, men om jeg trykker og styrer i nakken, så blir den mer fremtredende og jeg stivner i nakken. Men den siste uken har jeg fått litt panikk når jeg har tenkt "Tenk hvis det faktisk er kreft da." Jeg trykker og trykker på denne kulen og er konstant stiv i nakken. Så jeg forstår veldig godt følelsen din. Har det vært uproblematisk at du har hatt to hovne lymfekjertler? Kan man ha det over lang tid?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Hvordan gikk det med deg? Var du til lege i dag?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Har også klumper på halsen. Har hovne lymfekjertler pluss noe jeg ikke vet hva er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå