Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg blir jo glad da for alt jeg får, men noen ting liker jeg å kjøpe selv.. Jeg ønsker meg ikke noen dyre gaver jeg.. Og jeg ønsker meg ikke bukser av noen da jeg er veldig kresen på bukser, og jeg liker ikke å bytte gaver jeg får. Og jeg vil IKKE ha gavekort. Det er så kjedelig.. Kunne da heller gitt meg penger!! Jeg liker ikke noe særlig godt gavekort i det hele tatt. Svært sjelden jeg gir dette selv som gave..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 det må være nips pynt osv som jeg aldri kommer til å bruke, men blir gjemt vekk i kjelleren.. ) Ellers syns jeg det er helt greit å få gavekort.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg liker også gavekort, som kanskj er bundet opp mot en spesiell butikk ) Synes også det er greit å få "forbruksvarer" som kaffe, te og f.eks fenalår og spekemat...hehe:P Men håndklær derimot...kunne godt ha hatt et opphold på f.eks hver 5. år...hehe...Neida...blir glad for alt jeg, men hadde stusset om jeg hadde fått microgluter i pakken....haha:))
Lene~mor til tre Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg vil heller ikke ha dyre gaver og ikke ullsokker da jeg fant ut at jeg 15 par hehe så jeg tror det holder lenge
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Jeg ønsker meg ikke håndklær eller duker!! Det får vi rett som det er. Heller ikke godteri for jeg spiser så lite godteri til vanlig. Men siden jeg har ønsket meg så lite så dukker det vel opp enten håndklær eller duker, bare vent å se =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå