hønny-bunny Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Vi venter i spenning på hvordan det har gått med deg og gullet ditt?:-)))
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 vi dytter og venter på svar enda ;o)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Ivrige alle sammen her:)
HeidiL Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 dyttet opp innlegg fra lillebie i stad - hun skrev det 6.des...
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Lillebie!!Nå venter vi veldig på deg!Håper alt er bra med deg og prinsen;) Håper vi hører noe fra deg snart;) Klemmer til deg fra meg:) ...HeidiL*høygravid*: Det er lillebie gullimagen*høygravid* vi etterlyser skjønner du...ikke den lillebie med innlegg 6 des...
Lacey*har fått erta Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Hei jenter! Utifra mine kontakter Så har hun født, jeg mener å huske det ble 4 desemberbarn. Bia dropper nok innom når hun er klar for det, men da vet dere i alle fall at hun har født (vi har litt felles bekjent-krets)
hønny-bunny Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2009 Så bra,vi passer på damene våre,ingen skal bare skli ut i intet hos oss;-)
HeidiL Skrevet 8. desember 2009 #10 Skrevet 8. desember 2009 ja ja.. er jo ikke så rart jeg blir forvirret, da ) var da måte på til like nick og lik termin... he he.. men nå har vi jo dyttet masse, da, så får håpe hun setter pris på omtanken )
lillebie på`n igjen Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 hei jenter så hyggelig dere har tenkt på meg:))) jeg har lagt ut en egen tråd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå