Treningsmamma har født ♥ Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Tenker da på rom i huset, måtte dere bytte bil, etc. Kom gjerne med mange innspill
Neijasså... Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Måtte bytte bil. Eller - vi kunne sikkert ha klart oss med den vi hadde, men det ville blitt skrekkelig trangt og et slit å få barnesetekabalen til å gå opp med plassen. Endte på Peugeot 807, kjempefornøyd! Har ikke byttet hus ennå, men på sikt så ønsker vi oss større hus med minst 4 soverom (har 3 nå). Det ville vi sikkert ha hatt som mål uansett. Ellers lite nytt av store ting. Liten forskjell fra to til tre barn, slitsomt med baby i hus (særlig en som hyler noen timer hver kveld) er det uansett. Det merkes egentlig mest hvis jeg er alene med alle tre, da skulle jeg gjerne hatt et fang eller to til...
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Vi fikk nr.3 for 4 mnd siden.Har bare 3 soverom hvor de elsdste har hver sitt og vi har babyen på vårt.Til våren bygger vi på 90 kvm og får da 5 soverom til sammen.Et hver og ett til gjester/kontor:)Får også et ekstra stort bad,stor gang og stort vaskerom.Alt på et plan:) Når det gjelder bil,så har vi en totota avensis nå...det går helt greit men vi håper å bytte til WW sharan om ikke så altfor lenge:) Ellers merker jeg stor overgang fra 2 til 3,skal ikke nekte for at hverdagen er en helt annen.Men går veldig greit og håper det fortsetter sånn.Håper bare mannen får seg en annen jobb etterhvert,han er i nordsjøen nå og det kan være stritt nok de 14 dagene han er borte,men selfølgelig deilig de 4 ukene han har hjemme da:)
Lykke X 4 Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Hverdagen med 3 istedet for 2 er at man har en til i huset som krever masse oppmerksomhet og kjærlighet. Utfordringen er å få gitt alle tre like mye av dette Og ja, det er "tyngre" med 3 barn istedet for 2, nettopp på grunn av dette. Vi måtte ikke bytte bil, har en på 5 mnd. en på 2 og en på snart 11. Vi hadde da fra før en stor og romslig stasjonsvogn. Hvis vi (forhåpentligvis en dag) får nummer 4 blir det bytte av bil Med 3 istedet for 2 blir det mer klesvask, mer i bleieutgifter (om man har flere bleiebarn), etterhvert matutgifter, kles/utstyrsutgifter og sikkert strømutgifter ettersom årene går Når man drar på tur føler man seg som en pen skokk, hele 6 stk er man, med det som det innebærer. Men alt går Tok oss en Danmarkstur for et par mnd siden, med to vogner og masse kofferter. Noe slitsom, men allikevel utrolig flott tur Man blir en kløpper på planlegging og organisering, jo flere barn man får De to minste sover på vårt rom, fordi vi synes det er fint Jeg er hjemme med de to minste, og det er veldig koselig Kan anbefales! Tross alle utfordringer, vi elsker barna våre og tilværelsen som trebarnsforeldre, og vil gjerne ha flere om vi kan få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå