lille frø, mor til to Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har hatt feber på 39,5 og nå har jeg nesten ikke melkeproduksjon. Vesla vil ammes hver 1/2 time nå, ellers gråter hun bare. Har noen opplevd noe lignende. Håper og regner med at produksjonen tar seg opp raskt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Det er helt vanlig. Bare legg til jenta di så ofte hun vil, og la henne ligge så lenge hun vil, så går det seg til igjen
lille sprelle Skrevet 15. desember 2009 #3 Skrevet 15. desember 2009 veel - jeg hadde feber de første 14 dagene av snuppas liv. Jeg hadde så mye melk at jeg kun behøvde å pumpe 3 ganger i døgnet for at hun skulle få nok mat...... MEN det betyr jo ikke at det ikke er noen sammenheng da.... Jeg har jo ikke hatt feber siden det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er pumpemamma, og hadde MEEGET store problemer med å pumpe ut nok melk til lillegull den uka jeg lå med influensa i høst. Det tar en stund, men prod tar seg opp igjen etterhvert La henne ligge med puppen masse!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå