Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har opplevd at ordinær ul har tatt feil av kjønnet? Jeg har en veldig merkelig følelse av at noe er anerledes.. Jeg har gutter fra før, men alt er annerledes. På UL kunne hun se penis(trode hun) men ikke pungen. Hun var usikker, men mente det var gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heelt sikkert kan man jo ikke være før ungen kommer ut :) og siden hun ikke så pungen, så kan jo det hun trodde var en penis være en forstørret klitoris. Du får ta en 3D ultralyd for å være helt sikker :) elr...sikrere ihvertfall ;)

Skrevet

hei,ja de tok feil på meg.Hun sa det var en jente og viste oss kjønnsleppene til babyen.Etter 2 uker var vi på ul igjen ang noe annet.De sa det jente igjen.Hun var ganske sikker.Da var det en annen jordmor.Fikk vite at det var en jente 2 ganger og vi var ganske sikker på at det ble en liten jente.Gjett om vi fikk litt av en sjokk!!Det ble en gutt,faktisk.Ikke at vi ikke ble glad,men hadde jo innstilt på en liten tulla og alt ble jo kjøpt inn rosa.hadde ingenting i blått.Måtte fornye hele garderoben på nytt.De kan ta feil.Må ikke stole på hundre prosent:)

Skrevet

Mars78

Oj...hvilke uker fikk du vite at det var jente??

Han har skjult utstyret sitt godt han da;)

Skrevet

Jordmor her var veldig usikker, men trodde det var gutt i magen. Hun var så usikker at vi ikke måtte kjøpe inn blått. Jeg har hele tiden hatt jentefølelse, har jente fra før. Vi skal på 3d ul om 2 uker er da i uke 27, så da får vi se. Jordmor her syns også hun så en tut, men ingen pung.

Skrevet

nei vet du det spiller ingen rolle. Jeg har fire flotte velskapte gutter, men må jo også innrømme at det hadde vært moro med ei jente i flokken og.Og det er jo alltid spennende med kjønn uansett. Jeg gleder meg like mye over begge deler, men alle de fire andre gangene har jordmor vært så sikker og skrevet i papirene mine at det blir en gutt. det ville hun ikke denne gangen, og da må det vel være lov å lure litt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...