Angelina Jolie Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har alltid sett på han som "superperfekt" uten en eneste skandale, rett og slett en snill fyr tvers igjennom. Men nå som fasaden hans begynner å rakne, så blir jeg litt usikker.. Tror dere han har vært utro? Han har jo en dødspen kone da, så han burde jeg egentlig ha holdt seg hjemme.
PAVEEL Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Trodde det samme som deg, men jeg tror nok at han "svin på skogen" ja desverre:( Redd for at han ikke kommer til å bli den meeeeeeeeeeeget gode golfspilleren han var, må ta på psykisk dette ja. Og jeg tenker det samme som deg om kona hans, hun er jo bare utrolig vakker!
Mor&barn Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Jeg tviler ikke et sekund =) Om ikke en slik dame kan holde på mannen engang.....
freebird Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Nå støtter jeg ikke utroskap på noen som helst måte, men måtte bare kommentere dette. Vakker er jo ikke ensbetydende med lett å leve med da... ;-) Men jeg lar meg ikke forundre over at mange er utro, pene eller stygge. De som er mye ute på reiser osv får så mange fristelser servert i fanget og mennesker er jo svake...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Altså, bare fordi kona hans er pen så kan det jo hende det skorter på både det ene og det andre. Dessuten er det forbanna kjedelig å spise spagetti til middag hver dag.. ikke sant? De fleste som er utro er jo det fordi de kjeder seg på hjemmebane..
solstråle69 Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Det er det vel ingen av oss som har noen forutsetning for å mene noe om, egentlig. :-) Men på generelt grunnlag - man behøver da ikke være "bølle" for å være utro? Når det kommer til utroskap, tror jeg det kan ramme hvem som helst. Definitivt ikke bare de som kjeder seg på hjemmebane - som jeg forøvrig tror er en stoooooooooooor gruppe, både kvinner og menn. Det er like dumt å si at "mannen min ville aldri vært utro" som å si "jeg kommer aldri til å være utro". Det har man dessverre ingen garantier for.
Innihampen Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Kanskje hun ikke er like flink å suge kuk som Anna Anka-haha! Måtte bare...
~sjiraff~ Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Tror ikke Anna Anka var så flink jeg for da hadde hun neppe stått midt i en skilsmisse nå ;o) (eller var det sånn at et forhold krever mer enn en avsugning om dagen?)
Dotten Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror Paul Anka ville bytte ut kona (eller et skjelett med to plastikkputer foran), men ei dame med former og hjerne Ang. Tiger Woods... Tja. Han har sikkert vært steder han ikke burde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå