LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hvis jeg ikke finner lommeboken min. Den ligger i huset et eller annet sted, men jeg finner den fader ikke:( Ahhhhhhhhrghhhhh sur ja Så alle synske må brette opp armene og se så det knaker:) Please
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Kan den ha sklidd under komoden? Glemt den i handleposen? Fikk bare opp no hvitt, hvit komode, hvit pose?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er ikke synsk en plass så snakker av erfaring, men sjekk bosspann, toalett og skittentøyskurv.. Har en på 13 mnd som er veldig lur. I dag fant jeg ALLE klesklypene i do, mobilen min i skittentøyskurven og bankortet i bosspannet..
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 hmmm har en hvit kommode på soverommet, men der har jeg faktisk ikke sjekket. Ellers har jeg lett overalt omtrent i hele 1. etg. Den har ikke vært ute av huset. Jeg hadde den sist forrige mandag.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Har du vært å sett ? Har lommeboken din vært borte siden sist mandag ????
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2009 hehehe ja jeg er så sløv, men har ikke stresset da jeg vet den er her hjemme et sted. Har ikke så mye spennede i den annet enn et kort som jeg måååå bruke så fort som mulig.
Kamomille Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Sjekk fryseren? Der fant jeg min siste jeg lette. Lå igjen i en handlepose med brød....
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2009 Tusen millioner takk:) Den lå faktisk i en hvit pose ved siden av min mellomste datter sin hvite kommode. Utrolig... jeg er imponert:) Ville aldri lett der hvis du ikke hadde sagt det hehehe
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Oj shit, er imponert OG litt sjokka selv. Men det er iblandt jeg har rett på slike ting ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå