Gå til innhold

Jeg tror jeg klikker snart!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg ikke finner lommeboken min. Den ligger i huset et eller annet sted, men jeg finner den fader ikke:( Ahhhhhhhhrghhhhh sur ja

Så alle synske må brette opp armene og se så det knaker:) Please

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan den ha sklidd under komoden? Glemt den i handleposen? Fikk bare opp no hvitt, hvit komode, hvit pose?

Skrevet

Jeg er ikke synsk en plass så snakker av erfaring, men sjekk bosspann, toalett og skittentøyskurv..

Har en på 13 mnd som er veldig lur. I dag fant jeg ALLE klesklypene i do, mobilen min i skittentøyskurven og bankortet i bosspannet..

Skrevet

hmmm har en hvit kommode på soverommet, men der har jeg faktisk ikke sjekket. Ellers har jeg lett overalt omtrent i hele 1. etg. Den har ikke vært ute av huset. Jeg hadde den sist forrige mandag.

Skrevet

Har du vært å sett ? Har lommeboken din vært borte siden sist mandag ????

Skrevet

hehehe ja jeg er så sløv, men har ikke stresset da jeg vet den er her hjemme et sted. Har ikke så mye spennede i den annet enn et kort som jeg måååå bruke så fort som mulig.

Skrevet

Sjekk fryseren?

Der fant jeg min siste jeg lette. Lå igjen i en handlepose med brød....

Skrevet

Tusen millioner takk:) Den lå faktisk i en hvit pose ved siden av min mellomste datter sin hvite kommode. Utrolig... jeg er imponert:) Ville aldri lett der hvis du ikke hadde sagt det hehehe

Skrevet

Oj shit, er imponert OG litt sjokka selv. Men det er iblandt jeg har rett på slike ting ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...