Lillatante Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Noen andre som plutselig har fått MASSE luft i magen nå rett før fødsel? Har jo hatt litt mer av dette sånn innimellom i svangerskapet, men nå er det helt ekstremt. Noen som har noen gode råd?
Lykke ღprins&prinsesseღ Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Dette er også jeg spent på!! Har hatt masse luft i magen de siste dagene + hyppig avføring liksom...Men ikke slik at man har løs og vond mage...Ganske rart egentlig!! ;p
_Løvemamma_ Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har ikke hatt noe som helst luft i magen under svangerskapet, så lite at jeg har tenkt at det var merkelig. Men de siste dage har det plutselig blitt ganske mye. Tenker at det kanskje betyr at det skjer noe snart (termin 14/12), men det gjør jeg jo med alt for tiden, begynner (allerede) å bli ganske utolmodig. Mandler skal vist hjelpe, og karve.
Lillatante Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 Takk for tips Løvemamma! Mandler har jeg i hvertfall liggende. :-) Mammz - ja det er akkurat slik du beskriver det. Ikke løs mage, ikke hard, men hyppig og lite..... Blir spennende å se om det er et tegn på at noe snart skal skje. Har termin på onsdag.
Lykke ღprins&prinsesseღ Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Blir kjempe spennende å se om det er et slags "tegn" Har termin om 18 dager og er 2. gangsfødende
1prinsesse + 1 spire:) Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 ja herremin! jeg går rundt her og slipper ut gass hele tiden, blir helt flau mens typen bare ler og ler.. aldri hatt det problemet før.. 6 dager til termin.. er det et tegn lurer jeg også på hehe:)
Lillatante Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2009 Mandler og biola tror jeg hjalp godt. Mye bedre i natt og ikke minst i dag!! Men ingen tegn på fødsel da. Var kanskje bare magen som var litt i ulage....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå