Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 I så fall lurer jeg på hva jeg skal gjøre for å få flere gjester, og for å få servitørene mine til å servere gjestene mine? Nå står servitørene mine der og henger jo, til tross for at jeg har masse mat klart..
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg gjorde, men jeg ble lei... hehe Nå har jeg en stoooor cafe, masse penger, og nada mat ) Du må passe på at det er plass til servitørene å komme frem... du kan ikke ha en stor klase med bord (f.eks 4X4) for da får ikke de i midten mat... Og de må komme til på hver en krok!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 ja, det har jeg oppdaget, så det har jeg ordnet. Er litt irriterende, for før helgen hadde jeg 100 på den der "tumbs up", nå har jeg jevnt over 5....
Hera Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Ja, spiller det vettu:0) Her er tommelen på 105, stort sett hele tiden. Du bør ha kort vei fra maten til gjestene, og passe på at alle bord står slik at alle kommer frem.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2009 da skal jeg ommøblere litt, og se om det hjelper
Mor&barn Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 også må du være der litt. Type skal du lage middag til mann og barn, la cafe world jobbe litt. Da kommer tommelen fort igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå