Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Likte Iris...Isa likte jeg ikke umiddelbart...hva med Inga?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Synes det er litt teit med tvillinger som har navn som begynner på samme bokstav og navn som er veldig like
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Er Isa gutt eller jente? Isa er det arabiske navnet for Jesus.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Isa er helt nyyyyyydelig:) Jenta til venninna mi heter det. Sjeldent, gammelt og norsk;) Iris synes jeg derimot er ekkelt, men kjenner 2 som heter det og de er ikke helt etter min smak. Du trenger ikke å ha et navn til på i Finn et annet litt kort og kult navn, som Mali, Thale, Lise, Siri
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Jeg liker heller ikke navn på samme bokstav..Isa er veldig fint, kjenner ei liten jenta som heter det:-) Gratulerer med tvillinger! Hilsen tvillingmamma.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Tvilling jenter kan hete Isa og Bella. Lettere å si Isa og Bella enn "Isa og Iris".
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Isa og Bella er vel tull? Isa og Selma Isa og Alma Isa og Sara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå