nick_317069 Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 er du selv høy da siden du fikk målene på 1766 g i uke 30.jeg har ikke født store unger fra før.vekt på 2800g og 3100 g og 3400 g. håper de kan sette meg igang 3 uker før termin fordi jeg er selv født med ryggmargsbrokk og har store problemer med ryggen,vil jo gjerne ha rygg og helsa i form etter fødselen
liber Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 er 1.63.. har ei som veide 3290 å hu kom to uker før. fikk beskjed om at hvis han skulle ligge der inne helt til 9 jan som er den første termin min så kom han til å bli godt over 4 kg. er ikke spes liten så jeg blir nok ikke satt i gang før, så bare håper han kommer a seg selv snart jeg:) har du fått noe beskjed om du kan bli satt i gang da? skulle du på noe ny ultralyd?
nick_317069 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 jeg skal på ultralyd 16 desember,og legen som tok ultralyden sist hentyda på at å starte fødsel 2-3 uker før ble nok gjort,men vi får se hvor stor han er på ultralyden,men jeg må også tenke på ryggen min.jeg er selv født med ryggmargsbrokk så det er tyngre for meg om jeg skal få en stor baby.skal holde deg oppdatert.gamle fastlegen min mente at de burde ta hensyn til at med de andre 3 ungene jeg har født så har morkaka nesten vært ødelagt når de ble født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå