Gå til innhold

Om barnebursdager og innbydelser


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår har snart bursdag, og vil gjerne ha barneselskap. Vi bor rimelig trangt, og har ikke plass til å be alle barna på avdelingen hans (over 20 barn). Har vurdert å enten be de som er i samme årskull som ham på avdelingen, eller be alle guttene på avdelingen. Han vil helst det siste (siden flere av de han leker mye med er eldre enn ham). Problemet da er at vi må "splitte" et søskenpar på avdelingen (en gutt og en jente). Er det dårlig gjort å bare be broren?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ba alle guttene i samme årskull. Syns overhodet ikke det er urettferdig.

Skrevet

Vi ba alle barna i samme årskull, syntes det var uproblematisk. Vi hadde egentlig tenkt å bare be jentene fra samme årskull, men så ble jenta mi bedt til en gutt, og da måtte vi be han, og så syntes vi ikke vi kunne be bare en gutt, så da ble det både gutter og jenter fra samme årskull. Synes ikke det er noe problem og splitte et søskenpar, så lenge det går klart fram at det er guttene som er bedt (for da er jo hun ikke bedt fordi hun er jente, ikke fordi det er noe galt med henne...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...