Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg aner ikke hva jeg skal handle til han. Han önsker seg ingenting samtidig som han vil ha en personlig gave! Trenger virkelig gode tips her. Kommer til å legge ca 1000-1500 kroner!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Tror jeg har svart her inne før, men i fare for å gjenta meg selv; han får en barbermaskin (12-1300,- så passer vel i prisklassen din) aner ikke om mannen din trenger det, men... Andre gaver som settes pris på av "store gutter" er jo diverse spill til playstation, xbox el.l. hvis dere har noe sånt hjemme.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Mannen her får myk pakke i år. En fleecejakke fra Napapijri med matchende lue. I tillegg vurderer jeg et creme brulee sett fra ungene da han elsker å lage desserter:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Skulle gjerne kjøpt ny klokke til han. Men så vanskelig å finne "the one" som samtidig ikke koster en million
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Siden han skal være med på triatlon for første gang i sitt liv til våren har jeg kjøpt en hodelykt, han må jo ut å løpe om kveldene. Kostet vel 600 kr. Han er også veldig glad i å ta med ungene ut på tur i all slags vær, og den gamle utebuksa hans er så slitt nå at den ikke finnes vanntett lenger. Så jeg har kjøpt en ny vind- og vanntett allværsbukse til han, den kostet ca 1000 kr. Pleier egentlig bare å kjøpe for rundt tusen til hverandre så det ble en litt dyr gave fra meg i år.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Jeg skal kjøpe en Bosch TCA5201 espressomaskin, men den koster 3500 ikke 1000-1500
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Min får: * ipod nano * bergans flecce jakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå