Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Stiller han opp noe mer enn vanlig Jeg er 6 måneder på vei, og jobber fremdeles 100%, og har på toppen av det lang reisevei til jobb.. Jeg gjør like mye hjemme som vanlig, og begynner å merke at jeg er veldig sliten... Har en liten gutt på 2 år som krever sitt...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er også gravid og har en 2-åring. Jobber 100% og har vært lit opp og ned i formen. Jeg gjør det husarbeidet jeg orker, han har hovedansvaret, så han tar resten. De er jo helt naturlig hvis den ene parten ikke er i form, enten det skyldes graviditet eller annet. Skjønner ikke at dette kan være diskutabelt engang.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Jeg var veldig oppegående med førstemann, så krevde ikke så mye. Men la merke til at han var veldig påpasselig med at jeg fikk ikke lov å bære så altfor mye tunge ting o.l. Passet veldig på i store folkemengder, at ingen dultet bort i magen. Dro vi noen plass, passet han på at jeg fikk sitteplass. Også lagde han mat, hver eneste dag. Dro ekstra turer på butikken når jeg øsnket noe. Med nr to hadde jeg sinnsyk bekkenløsning, så da falt veldig mye naturlig over på han. Og med en liten under to var det tungt til tider. Ble sykemeldt fra 4.5 mnd på vei. Minsten var i barnehage på dagen, og da pjusket jeg med det jeg kunne klare av husarbeid, så matlaging. Ellers mye av det samme som når jeg gikk gravid med nr en.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Min tar mye hensyn.. Han er jo en person som er slik, så er ikke rart og jeg klager ikke.. Når jeg slet med hypermesis (gått over i bekkenløsning nå, hurra for den) så byttet han bøtte, hjalp meg i dusjen osv.. Han gjorde og en del husarbeid. Og det gjør han fortsatt.. Han passer og på at jeg får i nok mat osv.. Han stiller virkelig opp. Jeg ser på det som en selvfølge at om den ene parten er dårlig, så gjør den andre litt ekstra husarbeid.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Ja slik som mine graviditeter har vært har han måtte tatt mye mer hensyn. Men har er utrolig søt, når jeg har vært gravid behandler han meg nesten som en porselens dukke og duller og daller, er nu egentlig veldig koselig selv om det kan ble litt mye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå