Gå til innhold

Godt sagt om svineinfluensa

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg hos fysioterapauten. Han hadde hatt en jordmor til behandling rett før meg.Hun fortalte at hun nettopp hadde vært på en konferanse i Danmark, der det var mange leger og jodrmødre (husker ikke hva slags konferanse det var). I en samtale med en dansk lege hadde hun nevnt at hun ikke hadde sett et eneste avisoppslag om svineinfluensa i de danske avisene, og lure på hvordan det kunne ha seg.

"Vel, du vet. Vi dansker, vi er ikke så lettskremte som nordmenn".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får si som Peter Peters i x faktor: "der naila du den"

:))

Skrevet

Det er sant!!

..men så skal det sies at de ikke har blitt rammet på langt nær så mye som norge og at den første dansken som døde av dette ble funnet død i Norge!!

Er vel kanskje like greit at ikke media hauser det mer opp enn nødvendig som her til lands!

Skrevet

Den dansken som døde i norge ble vel ikke 'funnet død' her, han var her for å bli behandlet ved spesialavdeleing pga alvorlig SI...

Skrevet

I Tyskland sitter de også og gliser av oss hysteriske nordmenn, og det vanvittige mediahysteriet som er skapt her.

Skrevet

Dessuten ser det ut til at folk glemmer at STRESS er noe av der værste for immunforsvaret. Kanskje derfor så mange har blitt syke her i landet ;)

Skrevet

De kan le de, men jeg synes ikke det var direkte komisk å bli utsatt for han Bjørn Iversen hver dag i flere måneder, som nærmest fortalte oss gravide at vi kom til å dø.

Skrevet

De kan le de... men en pandemi er kanskje ikke så mye å le av?

Han dansken jeg tenker på ble funnet død i traileren sin. Han hadde lagt seg til å sove, våknet aldri opp igjen. Mener å huske han var en av de første offerne med påvist S.I. her til lands.

Skrevet

Vet ikke om dere leste om han i VG i helga som overlevde SI. Han er vel den som har vært hardest ramme, han kunne dø når som helstt men overlevde utrolig nok. Ingen hadde trodd det..

Han ble i går oppringt av svenske Expressen og lurte på om han ville stille til intervju. Så det vekker faktisk oppsikt rundt omkring fordi Norge har vært så hardt rammet.

Skrevet

en bekjent av meg mistet akkurat da hun var 5mnd på vei...de trodde det var pga vaksinen...men hun hadde ikke tattt den..

så da kan jo det og skje så hva velger man ...hmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...