Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 driver dere og kjenner inne i dere?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Nei, dette ble gjort på sykehuset. + innvendig og utvendig ul. Sånt har ikke jeg stående hjemme i stuen. Fikk beskjed om å ta det med ro. Ble litt satt ut og fikk ikke spurt om det jeg lurte på. Var rett før stengetid på gynpol også. ble først undersøkt av jordmor så kom det en annen og sjekket livmorhals og sånn. Jeg vil ikke tukle oppi der selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå