Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Men, nå har vi utsatt det så lenge- og dette er siste uka med massevaksinasjon på helsestasjonen. så, nå er det nå eller aldri.. jeg har tatt den selv, men har ikke vaksinert lille banditten på 1 år- er så usikker... Hva skal jeg gjøre?? redd for disse bivirkningene som auto.sykdommer, autisme (?) etc. men jeg er også litt for å ta den.. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Bil-sykdommer?? Hvorfor er du for å ta vaksinen nå som sykdommen er på sterk retur? Frykter du medias skremmekampanje om en "ny bølge" som kommer tilbake?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Man kan ikke få autisme av en vaksine. autisme er medfødt. Så da vil det uansett komme før eller seinere. Men en vaksine kan være med på å fremskynde prosessen.
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 vi er i samme båt som deg.. usikre vi også, eller ihvertfall jeg.. mannen vil IKKE at gutten vår skal ta den (da skal evt. vi begge ta den istedet- jeg tok den forrige mandag) Jeg leser ikke mye media ang dette, synes det er alt for mye skriverier og hysteri i spes avisa, så det "driter" jeg i. men ja, synes det er en skummel sykdom, man vet jo ikke hvem som blir hardt rammet. men sier de nå at den er på retur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå