Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Sitter og er så utrolig lei meg,sint og fortvilet,så her kommer en utblåsning! Vi hadde et bryllup som vi følte var "helt oss" og er strålende fornøyd med dagen vår,moren min betalte bryllupsfotografering hos fame strømmen,koselig gjort av henne:) Men nå,etter visningen er jeg så utrolig fortvilet,det var kjempefine bilder (som vi forøvrig måtte bruke en del tid på å forklare fotografen at vi ville ha litt morsomme bilder,og ikke "stå rett opp og ned og smile" bilder,som vi ikke føler er helt oss.noe hun ikke klarte å forstå!) Men med den prisen de har på bilder,har vi rett og slett ikke mulighet til å kjøpe noen! så til alle småbarnsfamilier uten kjempeøkonomi,LIGG UNNA FAME! puh...og takk for deeeet:-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 hva var det moren din betale for da? selve fotograferingen? Hva kostet det? Hva skal de ha for bildene?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Fotograferingen kostet rundt tusen kr.helt ok pris. Et bilde på 14x18 cm koster den nette sum av 2400kr.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Det koster jo nesten ingen ting å fortograferes hos de(mange ganger er det helt gratis). Nettopp på grunn av de stive prisene på selve bildene. Sjekket dere virkelig ikke dette før dere tok bildene?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 samme problem her.tok flotte babybilder,men kostet en formue å få ut bilder.advarer sterkt mot fame.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Andre plasser må dere betale mye mer for selve fotograferingen og får da billigere bilder.
ToSmåToStore Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Nei,vi sjekket ikke. Vi hadde vel det man kan kalle et lavbudsjettsbryllup,fotograferingen var en overraskelse,vi visste ikke om det før rett etter vielsen. Men gjort er gjort.Vi har en del bilder som familie og venner tok under bryllupet og på festen etterpå.kan bruke de:-)
ToSmåToStore Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 og der glemte jeg å trykke anonymknappen i slengen også gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå