Gå til innhold

Kan dette misforstås?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne teksten er hentet fra en fagside jeg har i forbindelse med eksamen:

"Komplett oppgavesamling til muntlig eksamen

Skrevet av: (navnet på faglærer)

Hei. Nå er oppgavesamlingen fullstendig. Har lagt til 4 spørsmål om demografi og aldring. Det er i alt 9 temaer. På eksamen får dere 3 spørsmål. De 3 vil være fra forskjellige temaer. Lykke til med arbeidet frem mot eksamen.

xxx (navnet på faglærer)"

Vi har da fått utdelt en oppgavesamling som heter "oppgaver til muntlig eksamen, navnet på faget, høst 2009". Denne samlingen inneholder 9 temaer med div. underspørsmål.

Er det sånn at vi kun får eksamensoppgaver utifra denne samlingen eller misforstår jeg? Har ikke vært på forelsninger (er ett konte fag) så har ikke fått det inn med t-skje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sendte en epost til faglærer for å få klarhet i det. Men det er jo veldig klønete skrevet om det ikke er som jeg tolker det? Eller?

Skrevet

Jeg tolker det i hvertfall som at faglærer mener at de 3 spørsmålene vil være baser på 3 av de 9 temaene, så det skal altså holde med samlingen. Du kan evt ringe faglærer og spørre?

Skrevet

Da tolker jeg det slik at dere får tre spørsmål fra tre av de 9 hovedkategoriene. Men spørsmålene trenger ikke å være lik underspørsmålene. Det blir vel i overkant enkelt...

Heldige dere som bare har 9 kategorier, da!

Jeg skal også opp i b.la. demografi nå på onsdag, og vi har over 20 kategorier.

Men det skal da gå bra på et vis;)

Lykke til!

Skrevet

Er bare en 5 studiepoengsfag så sikkert derfor det er så få temaet. Fint for meg for jeg har ikke begynt å lese ennå.... :oO

Skrevet

Jeg misforstod faktisk ikke. Det er kun disse spørsmålene som kommer på eksamen. Angrer litt på at jeg ikke har fulgt forelesningene nå for da hadde eksamen vært en smal sak.

Skrevet

Ojj, så greit, da! Da er det jo bare å finne svarene på disse 27, og så er eksamen i boks.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...