Blomstrose Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Hei Jeg ammer fortsatt sønnen min.Jeg trengte råd her om hva jeg bør gjøre.Han våkner annen hver time fra kl 2300-0600 og vil ha pupp,jeg gir han pupp i søvnen .det er ok for meg men min ektemann blir vekket av han og sier at han får ikke sove igjen.Vi har bare et soverom.Derfor vurderer jeg å slutte med å amme,ammer ikke på dagen. Pupp kl 1900.Han spiser mindre mat på dagen.Han har blitt slankere. Han har begynt å bite også pga han får sine nye tenner. Ikke så ille med bitinga.men jeg har nok angst.klarer ikke å avslappe meg helt under ammestundene.redd så han ikke biter meg igjen.Bør jeg slutte med å amme helt?
Gullblomst Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Bare du kan bestemme om du skal slutte eller ikke. Kjenn godt etter inni deg så finner du nok svaret. For min del driver vi å avslutter ammingen i disse dager. Lillegutt er snart 13 måneder og vi har ammet morgen og kveld siden han var 10 måneder. Før det var det ofte. Vi var oppe i 9 ganger pr. natt og det ble veldig slitsomt for oss alle. Vi kuttet derfor nattammingen totalt over natten og det funket kjempebra.
Blomstrose Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 takk for svaret.Jeg tenkte å trape ned amminga,kutte ut natt amminga.og kveldamminga kan jeg fortsatte med så lenge han vil ha puppen.Vi får se om jeg klarer å nattavvene han alene,Mannen min sa nei til metoden.Da må jeg prøve med avveninga alene.
lille sprelle Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 hadde sluttet med nattammingen. Mannen din får enten stille opp med pupp selv, eller være der for sønnen sin de nettene det tar å avvenne. amme bør man gjøre så lenge det er greit for deg. Regner du vet triksene mot biting. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå