Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ammer fortsatt sønnen min.Jeg trengte råd her om hva jeg bør gjøre.Han våkner annen hver time fra kl 2300-0600 og vil ha pupp,jeg gir han pupp i søvnen .det er ok for meg men min ektemann blir vekket av han og sier at han får ikke sove igjen.Vi har bare et soverom.Derfor vurderer jeg å slutte med å amme,ammer ikke på dagen. Pupp kl 1900.Han spiser mindre mat på dagen.Han har blitt slankere. Han har begynt å bite også pga han får sine nye tenner. Ikke så ille med bitinga.men jeg har nok angst.klarer ikke å avslappe meg helt under ammestundene.redd så han ikke biter meg igjen.Bør jeg slutte med å amme helt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare du kan bestemme om du skal slutte eller ikke. Kjenn godt etter inni deg så finner du nok svaret.

For min del driver vi å avslutter ammingen i disse dager. Lillegutt er snart 13 måneder og vi har ammet morgen og kveld siden han var 10 måneder. Før det var det ofte. Vi var oppe i 9 ganger pr. natt og det ble veldig slitsomt for oss alle. Vi kuttet derfor nattammingen totalt over natten og det funket kjempebra.

Skrevet

takk for svaret.Jeg tenkte å trape ned amminga,kutte ut natt amminga.og kveldamminga kan jeg fortsatte med så lenge han vil ha puppen.Vi får se om jeg klarer å nattavvene han alene,Mannen min sa nei til metoden.Da må jeg prøve med avveninga alene.

Skrevet

hadde sluttet med nattammingen. Mannen din får enten stille opp med pupp selv, eller være der for sønnen sin de nettene det tar å avvenne.

amme bør man gjøre så lenge det er greit for deg. Regner du vet triksene mot biting.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...