Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Sophie Isabel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et harry navn? Og hvordan burde Isabel staves?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ut det Isabel-navnet, så blir det mye finere...

Skrevet

Det er fint:o) Jeg syns ikke det er harry! Sophie Isabelle, eller Sophie Isabel som du skrev. Ikke Isabell syns jeg.

Skrevet

Liker heller ikke når det skrives Isabell. Men du har jo mange andre skrivemåter: Isabel, Isabelle, Izabel, Isobelle...

Skrevet

Det er vakkert, nesten litt adelig klingende navn. Man forventer liksom ikke at det er ei fattigjente som heter det.

Skrevet

Jeg syns ikke noe om -ph midt i norske navn. Hva med Sofie Isabell isåfall?

Skrevet

Liker det ikke når det skrives med -f:)

Skrevet

Kall na heller Sofie Isabella!:D Norsk rule:D

Skrevet

Sophie? Skal du uttale det på engelsk eller norsk? Hvis det skal uttales Sofie, bør du skrive det med F.

Skrevet

hva fan...bestemmer du hva hun bør gjøre? herlighet

Skrevet

NYDELIG!!

Jenten vår heter isabella.

Mannen ville at hun skulle hete leah sophie, men jeg var så opphengt i en venninne (som ikke er en så nær venninne heller) har en datter som heter sophie..

Syntes denne kombinasjonen var kjempefin! Kunne kalt småen min dette om jeg hadde vist om navnet før hun ble født....

syntes også navnet Lykke er fint! bare et lite tips.....:-)

Skrevet

Navnet skal uttales på norsk, men vi velger da evt. å skrive det med - ph fordi vi synes det er finest. Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg er litt redd det blir "to much" med Isabel som mellomnavn.

Skrevet

Ungen kommer til å bli kalt sou-fi, men men .... jeg synes det er litt mye av det gode, men slettes ikke det verste av den typen navn.

Skrevet

Isabel er nydelig, det heter vår datter (også med en l) og liker den skrivemåten best. Vi har også et navn foran, et kort fint navn. Sophie Isabel var fint, men enda finere (og ikke minst lettere å si) er Sofia Isabel

Skrevet

Sofie, Sofia, Sophie (dog litt sånn jeg-forsøker-å-være-litt-posh) fungerer alle helt greit etter min mening. Slenger du på Isabel som mellomnavn, ser jeg trailor park-skiltet lyse lang vei...

Skrevet

Jeg synes det kanskje blir litt mye? Har du tenkt å bruke begge navnene til vanlig?

Jeg ville stavet navnet Sofie, og sterkt vurdert å kutte ut Isabel, selv om begge navnene i seg selv er fine.

Skrevet

Jeg synes det er harry og ikke minst whitetrash.. Kutt ut et av navnene og bruk nå norsk stavemåte..

Skrevet

Kommer litt an på etternavnet også. Heter du Hansen eller Nilsen virker det litt oppblåst.

Jeg ville også bruker Sophie, men så er jeg utenlandsk og familien bor ikke i Norge, så for meg ville det vært rart med F.

Skrevet

Det blir to etternavn også, men de er skjelde og korte. Regner med at i hverdagen så blir det bare Sophie som blir brukt, og når navnet skal skrives så blir det slik: Sophie I. G. Hurt.

Skrevet

Jeg synes det ble litt tungt jeg. Men liker ellers begge navnene.

Skrevet

Jeg elsker Isabel navnet. Syns det er så staselig:-) Og Sofie er jo også veldig fint. Så kjør på. Du kan jo bruke en av navnene til daglig, og begge når du blir sinna:P

Skrevet

Jeg syns navnene er nydelige,det var en veldig fin kombinasjon. =)

Men, når du skal ha 2 etternavn? Så ble det litt tungt med to fornavn. =/ Sophie Isabel og kun ett etternavn. Da ble det nyyydelig.

Skrevet

Jeg synes Sofie er fint. Sofie Isabell er bare sukkersøtt....det er nå min mening. Og så skjønner jeg ikke vitsen med dobbeltnavn når bare et av de skal brukes til hverdags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...