Gå til innhold

El-test slår ut på graviditet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har jeg lest det så mange ganger, og det stemmer:) Tok en i sted for moro skyld, en stund siden jeg fant ut at jeg er gravid, og den ble knall positiv. Så den er tydeligvis dugendes som graviditetstest også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, gamnmelt nytt. Gratulerer med spire (som er nytt-nytt).

Skrevet

Hormonet som bindes i eggløsningstestene, LH, er strukturellt nokså likt hCG. Fordi det ikke er viktig at eggløsningstesten skiller mellom disse hormonene tar de seg ikke bryet med å lage LH-spesifikke tester. Mye viktigere at hCG-testen er 100% spesifikk.

Skrevet

Ja,det har jeg også hørt!!:) Og jeg testa positivt på el test forrige gang-før gravitest..

Forrige uke testa jeg positivt på el tester 3 dager på rad. Deretter fikk jeg negative. Men i kveld igjen var den positiv...Kan det være at jeg er gravid,eller tror dere det er for tidlig at den slår ut nå-en ukes tid etter antatt eggløsning(i følge testene forrige uke)

Hva tror dere???

I tillegg vil jeg tilføye at jeg plutselig har fått veldig såre brystvorter. Dette kan jo være helt tilfeldig,men så rart. Jeg ammer fortsatt mye(ungen min er 7 mnd) og har ikke opplevd såre brystvorter siden den første uka etter fødelen....!!

Skrevet

Dytt dytt...I håp om svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...