Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Ja, nå har jeg lest det så mange ganger, og det stemmer:) Tok en i sted for moro skyld, en stund siden jeg fant ut at jeg er gravid, og den ble knall positiv. Så den er tydeligvis dugendes som graviditetstest også
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Hehe, gamnmelt nytt. Gratulerer med spire (som er nytt-nytt).
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Hormonet som bindes i eggløsningstestene, LH, er strukturellt nokså likt hCG. Fordi det ikke er viktig at eggløsningstesten skiller mellom disse hormonene tar de seg ikke bryet med å lage LH-spesifikke tester. Mye viktigere at hCG-testen er 100% spesifikk.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Ja,det har jeg også hørt!! Og jeg testa positivt på el test forrige gang-før gravitest.. Forrige uke testa jeg positivt på el tester 3 dager på rad. Deretter fikk jeg negative. Men i kveld igjen var den positiv...Kan det være at jeg er gravid,eller tror dere det er for tidlig at den slår ut nå-en ukes tid etter antatt eggløsning(i følge testene forrige uke) Hva tror dere??? I tillegg vil jeg tilføye at jeg plutselig har fått veldig såre brystvorter. Dette kan jo være helt tilfeldig,men så rart. Jeg ammer fortsatt mye(ungen min er 7 mnd) og har ikke opplevd såre brystvorter siden den første uka etter fødelen....!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå