2 tette - med flette Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Trenger til barnehagen, hun sover ute i vognen og trenger noe som er litt varmere enn bomull innerst.. Det er jo tross alt det værste man kan bruke. Jeg kan ikke ha på henne ull, for hun reagerer sånn på det. Noen som har tips til noe annet som er litt varmere å ha innerst ?
wirre;o) Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 sjekk ut lilleba. Bambus. Anbefales. http://www.lilleba.no/index.php?sideID=60
mamman til to gutter Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Bomull varmer så lenge det ikke blir vått og det gjør det ikke hvis hun bare skal sove ute og de ikke kler på henne for mye klær så hun svetter. Vi bruker mest bomull på sønnen vår og han blir ikke kald. Vi har i tillegg ullundertøy fra devoll med superundertøy inni, det klør han ikke av, men det er veldig dyrt, tror vi betalte nesten 500kr for et sett.
2 tette - med flette Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 Noe av problemet er akkurat det at hun blir så svett når hun sover, og det er ikke fordi hun er form varm, men hun blir rett og slett bare veldig fuktig. Har sett etter superundertøy til barn ja, men finner ikke i str 2 år ?? Bambus ja, det må sjekkes ut ! Stive priser da, men trenger vel ikke så mange om de er så slitesterke,
Ugl@ Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Sportsundertøyet de selger på Europris er ikke så stort i størrelsene, så jeg bruker 4års størrelse på 2åring, bretter litt opp i beina og armene. Hun har også atopisk eksem og tåler dårlig ull. Beste er at det er mykt og deilig på kroppen, jeg har samme selv voksenstørrelse.
mamman til to gutter Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Ullundertøyet fra devoll med superundertøy inni har de fra str 2år. Det passer perfekt til sønnen vår på 2,5år som i "vanlig" tøy bruker str 92.
RødRev Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Har du prøvd sånn undertøy som har bomull innerst og ull ytterst? Det er sammenvevd på en måte, Cubus har det.
lÅktiHaUDe Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Men hva når de til og med klør av superundertøyet? Tror jeg har prøvd ull klær på minsta for 2000-3000 kr nå (( nøstebarn (bare en sort vel og merke), devold, superundertøy, janus m.m *sukk* Tips mottas
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Lilleba er bare det beste jeg har på meg:) Anbefales! Ellers så tåler vår atopiker Joha ull/bomull veldig bra.
2 tette - med flette Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2009 Tror jeg må prøve det fra lilleba.. Men ser de har både bambus og soya ? Er det stor forskjell på det ?
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #12 Skrevet 7. desember 2009 Hos oss er det omvendt. Her tåler hun ikke de billigere merkene som bla Joha eller det fra Cubus/KappAhl osv. Mens Nøstebarn og Devold går helt fint. Devold har ganske store bodyer også. ¨ Tror det lønner seg å prøve ut litt. Har du tenkt over hva hun sover i ellers? Pia vår tåler ikke å sitte i bilstolen sin som har en polyesterblanding i trekket. Hun tåler ikke polyester, men selv om hun har klær mellom kaldsvetter hun. Kanskje det er noe slikt som skjer i vogna hos dere?
Nemlig Skrevet 7. desember 2009 #13 Skrevet 7. desember 2009 Huff det der er et styr. Har brukt utrolig mye penger for å prøve og feile. Men vi er veldig fornøyde med det super/ull undertøyet fra Devold. HH har også et sett som er veldig bra, polyester innerst og ull ytterst. Stive priser, men får så være. Jenta vår har ikke reagert på noen av disse. Du får kjøpt små strl i store sportsbutikker (som f.eks på Sandvika senteret, jeg kjøpte det i fjor med kneppings for bleiebarn). Har også kjøpt den som er nevnt fra Cubus, bomull og ull. Den er ok, men føler at det blir mer som en bomullgenser etter noen vask...
Kamomille Skrevet 7. desember 2009 #14 Skrevet 7. desember 2009 Devold sitt undertøy til barn. De finnes iallefall ned i str 68!!! Body opp til str 98 og trøyer fra str 2 år!
lÅktiHaUDe Skrevet 7. desember 2009 #15 Skrevet 7. desember 2009 Hvor kan man kjøpe Lilleba? Et merke jeg ikke har hørt om Hadde blitt utrolig gla om jeg fant ett sett hun tålte i skibakken en hel dag ) ellers får bomull duge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå