Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Når man skal søke om OS, utvidet barnetrygd og penger til barnepass, gjør man dette på samme skjema, eller tre forskjellige?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Det er mange forskjellige skjemaer, husker ikke hvor mange.. Men du må i hvertfall i tillegg til de du har skrevet opp ha det om avsluttet samboerskap ( som også bf må skrive under på).. Greit også dra ned egentlig å bare få de skjemaene du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå