Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Har vært sykemeldt for ekstrem svangerskapskvalme siste måneden,og da er det jo staten som utbetaler sykepenger,lurer da på om noen vet når de utbetales? Og om det er halv skatt på de å? Har bare vært sykemeldt en gang for 3 år siden så dette kan jegingenting om,håper noen kan svare:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Søk om det på Nav De har oversikt over alt sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå