Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 EN øl er Farlig. Sete forovervent er barnevernsak. Har man ikke reima er man dum. Er barna i bhg er man støkk dum og skulle ikke ha hatt barn. Besteforeldre er aldri bra nok, enten bryr de seg for mye eller forlite. Uffda tenk om ungene fikk se bestemor/far nakne. Gir ungen litt lyd fra seg er det rett opp de kan jo få psykisk skade av å gråte. Alle menn er utro hvis de går på byen Har jeg glemt noe?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Du glemte at det ikke finnes snille svigemødre. Og tror de fleste her inne skulle gått fra mannen sin, for "alle" klager på han jo.
Lilleleen Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Det er godt at ikke alle er så ille da. Men er en del som kan virke litt små hysteriske noen ganger. En ting som jeg syntes er fint her inne, det er at alle gjør det de mener er best for barna )
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har vært her siden 2003,, og jeg har aldri sett noen som skriver noe om dette. Ingen andre enn anonyme som tror de har et poeng.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Bra vi på Bam er så fornuftige, da... (Men det med forovervendte bilseter stemmer nesten!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå