Gå til innhold

skjer det noe nå ?? =/

<3 Herman <3 født 08.12.2009!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende, og er så veeldig i tvil om jeg kan tørre å håpe på en baby de nærmeste dagene..

På fredagen hadde meg og samboer sex, og da begynte jeg å blø litt, var på føden og det var bare 1 cm åpning, men mye tak som jordmor kalte det, ble sendt hjem igjen og har gått med kynnere/rier(?) hele helga, i natt har jeg så og si ikke fått sove siden klokka 1 fordi de har vært litt kraftigere enn tidligere..

Tror slimproppen er gått, har vært mye slim som er kommet i helga , men som sagt jeg har ikke peil.. ! :P

I dag til morgenen og i natt har det vært rier ca hvert 10 min, og holder fortsatt på, men de er ikke spesielt vonde synes jeg, noen er jo såklart verre enn andre da.. :P

Noen som tror kanskje det skjer noe snart?

Blir så sliten av å gå sånn her, nå har jeg gått med falske veer siden fredag og begynner å bli temmelig lei !! :P hehe!

Håper noen som kan svare =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som det kan være noe på gang, men det kan forsatt bare være modningsrier. men det går jo an og kontakte føden og forklare situasjonen så kan de gjerne hjelpe deg med og strippe deg, disse modningsriene kan jo hjelpe på åpningen også.

Skrevet

det høres ut som slik jeg hadde det med min :)

Jeg hadde også "rier" hvert 10ende min, ofte enda lengre mellom hver, i et døgn.

Da jeg skulle legge meg på kvelden etter å hatt det slik i ca 22timer hagglet plutselig riene over meg. gikk i et i 5 timer så var klumpen ute :)

Mitt råd er: sov nå mens du kan!!

Ta deg to paracet og legg deg! Du trenger kreftene :)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...