Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Jeg har gått til healing to ganger nå, og jeg har aldri prøvd noe sånnt før.. Idag var det andre gangen, jeg har slitt med angst, og hun hjalp meg med å opprette "balanse" i kroppen og ta vekk blokkeringer. Idag på slutten av behandlingen ble jeg så avslappet, og fikk plutselig syn (øynene var halvåpne) på 3-4 lys "skyer" som svermet over meg mens hun behandlet meg, de var der og jeg opplevde de som ekte, det var veldig spesielt jeg ble veldig rørt og har aldri opplevd noe sånnt.. Jeg vet ikke hva det var, jeg så dem i ca 5 minutter og følte meg helt varm i kroppen... Hun spurte meg etterpå om jeg "så" noe.. akkurat som hun visste jeg hadde sett noe, jeg forklarte hva jeg sa og hun spurte om jeg synes det var fint og smilte.. Jeg tørde ikke å spørre så mye om det.. For jeg er egentlig skeptisk til sånnt, men det var så utrolig fint.. Hva tror dere?? Ønsker ikke stygge kommentarer osv..
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Menneskesinnet er helt utrolig og det er veldig mye man ikke kan forklare ved hvordan vi mennesker fungerer. Alle normale mennesker kan oppleve slike ting du forteller. Ikke tenk saa mye over hva det kan vaere, men vaer glad for at det hjelper
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Dette med healing er ganske omstridt.. Noen sier heksedoktor, andre sier mirakelmennesker.. Har sjøl prøvd healing. Ikke fra en proff. healer, men en kompis som har såkalte "varme hender". Etter det har nattesøvnen min endret seg enormt. Sliter nemlig også med angst og sånn. Men nå var dette bare et engangstilfelle for min del, sånn i denne omgang ihvertfall. Men helt ærlig. Det ser jo sånn ut på skrivinga di, at det virker for deg. Så lenge det er din opplevelse av dette, så hadde jeg bare vært lykkelig over å finne noe som gjorde meg avslappa og...emosjonell Hvis hu har "åpnet blokkeringer" hos deg, så er det ganske normalt å bli litt overvelda av følelser. Vi er nemlig eksperter på å legge lokk på oss sjøl, og holde mye inne. Syns dette hørtes deilig ut jeg Lykke til videre!!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg tror ikke på slikt, men for all del - så lenge det hjelper deg, og ikke koster skjorta eller sjela, så er jo alt fint!
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg tror deg ,jeg har opplevd mye uforklarige ting ,jeg vurderer faktisk å gå til healer for min angst,tør nesten ikke ove .Og grunnen er akkurat det uforklarige som skjer her hos meg.Tør nesten ikke gå å legge meg lenger...
Lilleleen Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Så bra at det hjelper ) Hun var nok forbredt på at du kom til å se noe, siden hun spurte deg slik etterpå. Har selv vært hos healer og det er en god følelse etterpå. Mye mer mellom himmel og jord ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Høres ut som om du hadde en god opplevelse, uansett hva det var. Kanskje det avr ånder som viste seg for deg? Hjelpere, en god kraft? Jeg har også gått til healer, og kan fortelle om min erfaring. Hun er en proff dame som i tillegg er utdannet psykolog, slå den! Jeg opplevde også rare ting hos henne, så ofte "auraen" hennes, f.eks. En gang sa hun jeg skulle lukke øynene og se for meg hva jeg hadde som tynget på brystet mitt (hadde mye engstelige følelser da og sa jeg fikk tungt for å puste når hun holdt hånda over brystet mitt) og ba meg beskive dette. Jeg så det for meg som et tykt, loddent grå-svart "teppe" som jeg så skulle puste inn og så puste "ned" gjennom kroppen og ut gjennom fotsålene for å bli kvitt det (en slags blokkering). det rare var at da jeg beskrev dette "teppet" som plutselig var veldig klart for meg, kunne hun komme med utfyllende opplysninger om hvordan det så ut, på en prikk! Ikke fordi hun var synsk, men hun "kjente" det. Det samme skjedde da hun sa jeg hadde en slags "konstruksjon" inni brystet, nesten som en kleshenger, gyllenhvit, som jeg liksom hadde klynget energien min rundt, for å ha et indre reisverk. Også da kunne hun tydelig beskrive hvordan den så ut (de delene jeg ikke hadde fortalt om) og jeg så den helt tydelig for meg.. Det var hun som først påpekte at den avr der og jeg visste med det samme hva hun siktet til. Etterpå tenkte jeg at det var jammen fjernt, har aldri slått meg at jeg har en mental ting inni brystet! En annen gang sa hun at de følelsesmessige blokkeringene i magen min skrev seg fra en engstelse fra jeg var liten, baby. Jeg fortalte at mamma hadde mistet sin bror da jeg var nyfødt og at hun hadde sørget mye over det da jeg var liten. Hun ba meg kjenne på den sorgfølelsen og lurte på hva jeg kjente da. Jeg sa jeg fikk hodepine og hun spurte hvor i hodet det var vondt.. Jeg svarte panna, og som psykolog vet hun selvsagt at hjernebarken i panna er sete for høyere kognitiv tenkning og forståelse. Da sa hun at jeg hadde blitt redd for disse sorgfølelsene fordi jeg ikke forsto dem, eller hvorfor hun var lei seg. Ingen tenkte jo på å forklare slikt til en baby på 70-tallet. da hun sa det var det som om hun trykte på en knapp og jeg ble lei meg og begynte å gråte men jeg fattet ikke hvorfor. Jeg tok det som et tegn på at hun traff spikeren på hodet. Fikk så øvelser for å løse opp knuter og blokeringer i energien min. Dette har vært til stor hjelp for meg!! Det hjalp meg til å få trygghet i min egen person og komme over angst-tendenser sosialt.. Ble i tillegg kvitt eksemet mitt, som var hovedgrunnen til at jeg oppsøkte henne. Jeg trodde først at hun ville heale eksemet, rent teknisk. Men så viste det seg altså å være så mye mer, at eksemet skrev seg fra engstelse og forknytte følelser jeg bar på. Når jeg fikk løst opp disse, forsvant også eksemet som all verdens salver ikke hadde fått tatt knekken på i årevis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå