Gå til innhold

Svineinfluensavaksine tidlig i svangerskapet


mamma til to prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Lovet at jeg skulle skrive hva min lege sa i forhold til dette! H

 

Hun sa at det ikke hadde vist til nå noen skader/eller at det ikke var noen farer med dette. Grunnen til at de som var under 3 mnd på vei ikke ble satt i risikogruppen var at det "vanlig" å miste og at det var derfor man ikke var i risikogruppen.

 

Altså var det ikke vist noen skader på fostret hvis man hadde tatt den før man var kommet inn i 2. trimester...

 

Det var det min lege sa, men ønsker gjerne å høre hva andres leger sier i forhold til dette..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjempefint at du husket å fortelle oss hva legen din sa, jeg skal også spørre min, men skal ikke dit før fredag den 18.des. Da gir jeg også beskjed:) Tik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Min sa at man uansett ikke skal ta noen vaksiner i første trimester...Vi skulle prate om det igjen på neste legetime, når jeg er 10 uker på vei.

 

Jeg er uansett antagelig allergisk mot egg og må vente på den andre vaksinen mot svin, så det kan også ha noe med saken å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lege sa noe alá det samme som din Påan igjen.

 

lykkefryd - man skal være veldig allergisk for egg for å få den vaksinen, siden de har bestilt så få av den typen. Min sønn har totalt eggfri kost og vi har akkurat fått han inn på liste over de som kan få den.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...