Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 jeg er hjemme med våre to barn og jeg føler meg så stygg og ustelt spesielt nor vi er ute på lekeplassen. jeg går messt i joggebukse og jeg bruker lite sminke vandligvis aldri noe til hverdags. sambo hinter til at jeg bør freshe meg litt opp for og føle meg bedre men jeg vet ikke helt hvordan jeg jobber ikke, han tjener kjempebra han er høyt utdannet men hans lønn går til regninger, husholdet og barna og han selv, jeg får ikke noe og må leve på trygden fra nav og den er ikke serlig bra. jeg kan heller ikke jobbe nå. jeg vet ikke helt hva som er mote og hva som er lurt og kjøpe som ikke er serlig dyrt. når jeg en skjelden gang handler blir det på europris og lindeks.kan noen komme med noen brae tips?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Hvorfor i all verden har du valgt en slik mann?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Hva vil du vite egentlig? Hvis du vil kjøpe deg klær og bli mer attraktiv, så kan du snakke med mannen din om det: "Elskling, jeg kunne tenke meg å kjøpe litt nye klær og pynte meg litt mer for deg, men jeg har ikke penger til det. Kan ikke du spandere på meg? Evt som en julegave på forskudd?" Ville ikke handlet klær på Europris, men gått på Lindex og Cubus og HM. Der får du mye for pengene. Sminke hjelper jo også på Begynn med litt mascara..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 Unnskyld, men dette høres ut som em spøk...? Hva slags mann er i såfall dette? Hvis du er særiøs, finn deg en bedre mann! Klem
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Hvor mye får du i trygd i mnd og hva betaler du av husholdet og klær/utstyr til ungene?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Herregud for en mann du må ha! Du får ta med deg barna og gå fra ham- så får du stønader som alenemor- da får du masse penger, pluss at du kan freshe deg opp så mye du vil
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Tips er vel egentlig å komme deg ut av joggebuksene og annet pysjamaslignende tøy. Det er behagelig, men ikke særlig pent. Sminke kan du få for en rimelig penge, er ikke så mye som skal til. Litt mascara og en lipgloss hjelper mye til hverdags. Pass på å være ren, nyvasket hår osv. Det rekker opp helhetsinntrykket. Hvis mannen din betaler regninger, mat og det til barna - skulle det vel være en liten slump igjen hvis du kan bruke trygden din bare på deg selv.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Spør butikkansatte om hjelp til å finne noen antrekk. Kjøp deg foundation, mascara og rouge. Om du kjøper litt etter litt så trenger du ikke bruke så mye penger på en gang... Å som nevt over her, ønsk deg til jul! Men bruk de som jobber i butikken til å få hjelp til både sminke og klær.. De aller fleste har god peiling! H&M, Lindex og Cubus har mye fint og billig Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Det er jo viktig for egen del å føle seg vel. Men jeg vil bare påpeke at jeg ikke kjenner noen stygge damer (kaaanskje noen slemme og litt stygge når jeg tenker meg om). Men vennlige damer er alltid søte, så det tipper jeg du er også. Og joggebukse og andre komfortable klær må jo være ideelt for å leke med barna sine på en lekeplass. Mitt forslag er å skaffe seg et par antrekk du synes kler deg og som er litt mer "pyntet" til å gå bort i, til handletur osv. Men husk at alt kler den smukke, som det heter. Hilsen en dame som bruker sminke kun i bryllup, og som synes hun er søt og pen nok i seg selv;-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Er det sånn at mannen din tar seg av de faste utgiftene (regninger, husholdet og barna), mens du har trygden fra nav stort sett for deg selv? I så fall kan jeg ikke helt se hvordan du har problemer med å få råd til litt freshe lær og no sminke. Om det er sånn at dere har like mye utgifter selv om han tjener mye mer enn deg, så er dette noe dere burde snakke om. Ang hva du skal kjøpe så har du kanskje en vennine som er litt interessert i klær og sminke, som kan bli med å hjelpe deg med å finne ut hva som kler din kropp, og hvilke farger som passer deg?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 Virker bare som om du er kjempelat .... Hvis du virkelig ville freshe deg opp ville du nok hatt råd til det..Er man ikke lat , tar man en dusj hver morgen ... føner håret ... bare at du ser ren og nydusjet ut vil få deg til å virke fresh Og noe tøy burde du vel ha råd til? Du får vel noen tusenlapper i mnd , og når du sier mannen din dekke det meste av utgiftene må du vel heller bare være gjerrig som ikke vil unne deg noen hundrelapper i mnd ... Og stakar mannen din som må ha en kone som ikke steller seg for han ... tar vel ikke så lang tid før han er på utsikk etter litt mer stellte damer ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå