Marbella Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Er dere tilbake i normal vekt etter fødselen?? Fødte for 3 mnd siden og raste ned i vekt , så var det bom stopp....jeg mener jeg aldri har gått helt ned før jeg sluttet og ammet med de to andre....
Dotten Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Nope. Men om jeg hadde skjerpet kostholdet og trent litt, så hadde jeg nok gått ned alt igjen. Har igjen ca 5 kg... og fikk barn for 4 år siden Litt for glad i sofa og godter......
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 jeg gikk ned masse etter fødsel jeg, til 10 kg mindre enn jeg var ved utgangspunktet.. nå veier jeg det samme som jeg gjorde når jeg kom hjem fra føden, 2 1/1 år etter :S
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 7. desember 2009 #4 Skrevet 7. desember 2009 1 gang så hadde jeg 2-3 kg for mye. Nå 3 mnd etter 2 fødsel veier jeg like mye som når jeg ble gravid første gang.
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Fødte for 4 mnd siden og alle svangerskapskiloene pluss 2 ekstra har rast av..men har 4 kg igjen før jeg når matchvekt og føler selv jeg er flink både med kosthold og trening!Men de vil bare ikke av..
Rampongi Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Fødte for 3 mnd siden og er bittelitt lettere nå enn før jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå