liber Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 jeg blir gal snart, får ikke sove på natta. uansett hva jeg gjør. i helga la jeg meg samtidig med samboer og stod opp samtidig, for å prøve å snu døgnet, men hjalp jo ikke. blir lys våken når jeg legger meg. så jeg legger meg når datera mi har gått på skolen, å da sover jeg godt i mange timer utover dagen. men ødelegger jo hele dagen da. er de fler som har det sånn??
nick_317069 Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 hvor langt er du på vei? jeg sover best på dagen og prøver å få det til når jeg har ungene i bhg og skolen,men ikke alle dager nå før jul det funker.jeg er i uker 33 tror jeg,fikk høre idag at magen min har sunket,fikk vekt og vekst estimering på gutten i magen da jeg var i uke 29/30 og da var han 1.8 kg,skal inn igjen onsdag 16 desember,så jeg håper at jeg selv blir satt igang 2-3 uker før termin,fordi jeg er ikke mer enn 1.55 høy og kan ikke få store unger.
mea81 Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er som deg, sover best fra morgenen og utover dagen...helt feil døgnrytme og begynner å bli en smule lei.
liber Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 da jeg va på 3d ultralyd i uke 30 så var han 1766 gram så da fikk jeg termin til 30 des, siden han var litt stor. så er i uke 37 idag. håper han kommer snart, går egentlig bare å venter nå jeg.
Lilleleen Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Jeg sover også best om dagen. Er 31 uker på vei nå )
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Jeg gjør også det. Sover ikke om nettene, eller kanskje fra 5. Legger meg alltid i 11-tiden, men får f.. ikke sovet. Så da må det bli noe søvn på dagen. Er 38 uker, så ser en ende. Men har hatt det sånn siden uke 30 ca.
hønny-bunny Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 sover best etter at ungene har dratt i barnehagen og frem til 14,sover dårlig om natta gitt...
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Sånn har jeg det også. Jeg legger meg i "rett tid" (ca 11 på kvelden) men ligger da i flere timer og vrir meg før jeg endelig får sove. Våkner rundt 7 og føler meg helt mørbanka i kroppen, og med vondt rygg. Sender gutten i barneparken, tar et varmt bad, og så kan jeg sove kjempegodt i ca 2,5t midt på dagen. Den beste søvnen jeg får er da. Rart! Kanskje det har med å gjøre at da har jeg hele dobbeltsenga og 3 dyner for meg selv. Ligger oppå en dyne, bruker en som støtte til mage og bekken, og en som dyne. hehe... Godt det er over snart - gleder meg til å sove på MAGEN (til vanlig sover jeg alltid bare på magen)
_Løvemamma_ Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Jeg sover utrolig dårlig om natten, ligger bare å vrir meg, vondt i hoftene og øm i ryggen, våker hver time å må på do. Men på dagtid, da kan jeg sove som en stein! Legger meg gjerne litt i to-tre tiden, og sover tilfem-seks. Utrolig deilig å få litt ordentlig søvn i blandt! Har sett tidligere at noen her har snakket om at man får det sånn på slutten av svangerskapet for at kroppen skal venne seg til å ikke sove så lenge sammenhengende, og å være mye våken om natten. Jeg har forresten termin om en uke.
You can call me Dårris Skrevet 7. desember 2009 #10 Skrevet 7. desember 2009 Uff ja, spiller ingen rolle når jeg legger meg heller. Sover absolutt best etter at mannen er dratt på jobb, og gutten er i barnehagen. Gleder meg til onsdag og torsdag for da kan jeg være hjemme hele dagene:)
liber Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2009 var nesten litt godt å høre at jeg ikke er aleine om det, syns det er rart at man ikke får sove om natta. er jo så møkk kjedelig å gå våken hele natta. håper virkelig det går over å at jeg blir stup trøtt om natta når babyen kommer, selv om jeg må væra våken noen ganger i løpet a natta da. samboer ble jo nesten sur på meg når jeg ikke sover på natta å ligger til to om dagen, akk som jeg velger det sjøl lissom. hjalp jo ikke snu døgnet heller, da blir det jo ikk noe søvn. skal jammen si til han at jeg ikke er den eneste:)
Gjest Skrevet 7. desember 2009 #12 Skrevet 7. desember 2009 Jeg er 34 uker på vei og gikk rundt med dårlig samvittighet uten grunn her ser jeg... Legger meg i 23 tiden og står opp for å sende barna på skolen, tuster opp til "agnes" igjen og sover til 11-12... På natten har jeg masse halsbrann, men ikke på dagen. Har jo masse å si med at magen er tom selvfølgelig, men kan jo ikke la vær å spise middag heller.... Tror vi trenger de timene jeg. Ikke lenge til søvn blir bare noe vi fjernt kan huske...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå