prekæs Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Eller er det litt gøy også? Jeg liker å se på det, guttungen også og jeg syns det er befriende med folk som ikke skal ha alt i klassisk stil, og gjør litt ekstra ut av jula. Har det ikke slik selv, men artig at noen tør. Meninger?
erteposen + 4 Skrevet 7. desember 2009 #2 Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes det er sjarmerende med "bad taste" julepynting, men hadde ikke orket det selv. Jeg elsker å pynte hjemmet vårt, men det er ikke mye farger, glitter og nisser:)
Gjest cunning stunts Skrevet 7. desember 2009 #3 Skrevet 7. desember 2009 Det er steingøy! kom ut i morges til det mest fabuløse fargefyrverkeri hos en nabo litt lenger oppi veien - vi snakker store reinsdyr og komplett bling. Ville ikke hatt det i min egen hage, nødvendigvis, men mye glede av å ha det i andres.
prekæs Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2009 Jeg liker å pynte til jul men ikke på den måten. Likevel. Jeg fryder meg over, som du sier "bad taste" pynt og tar gjerne en omvei bare får å se. Morsomt med folk som ikke tar seg selv så høytidelig.
2barns mor Skrevet 7. desember 2009 #5 Skrevet 7. desember 2009 Må innrømme at jeg har kun blankt lys ute selv.... men synes det er fantastisk morsomt å se på alle blinkende lys i "you name it" farger. Tøft av noen velger å kjøre sin egen stil. Å så lenge det ikke er til sjenanse for noen (blinker inn på stua til naboen.... ) så er det absolutt ett herlig innslag i mørketiden!
Neijasså... Skrevet 7. desember 2009 #6 Skrevet 7. desember 2009 Jeg synes det er stor stas - i andres hager eller hjem... Noen som bor i gata her hadde en usannsynlig samling av blinkende, flerfargede utelys, plastnisser og -snømenn som de satte opp hvert år. Ble en attraksjon i nabolaget, og det ble unektelig litt mindre julestemning i gata da de juleglade solgte huset til en familie som ikke feirer jul.
Patetica fåkksi Skrevet 7. desember 2009 #7 Skrevet 7. desember 2009 Jeg hadde håpa at gutta til høyre skulle peise på med noen skikkelige gay lights, i ordets originale betydning, men de har bare satt opp et helt normalt juletre med helt perfekte røde sløyfer og hvite lys med militærkorrekt avstand.
Ugl@ Skrevet 7. desember 2009 #8 Skrevet 7. desember 2009 Tar ikke ting så nøye jeg heller, har litt for ungas skyld. Har en krukke med noe tørre kvist i som jeg har pynta med fiberoptiske juletrelys "dusker"...blei rett så fancy pynt på stua til ungenes store fryd. Har ikke så mye fancy lys ute da, men har noe lyskabler på uthuset. Ingen nisse eller reinsdyr i hagen her foreløpig, men vi har ikke strømuttak nok heller til det enda, mulig det blir litt mer på møner senere. Synes det er litt pent med de enkle gule lysene som henger som "istapper" langs møner og under takrenner på enkelte hus.
Libido- Skrevet 7. desember 2009 #9 Skrevet 7. desember 2009 Nei, klarer det ikke. Hæler ikke rødt engang. Så her går det i hvitt og gull =)
prekæs Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2009 Hehe. Ser det for meg. Jeg ref. her til julenicket ditt. Ikke rødt glitter mao:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. desember 2009 #11 Skrevet 7. desember 2009 Så lenge det ikke er aller nærmeste nabo så syns jeg også det er artig med tacky julepynt. Må innrømme at jeg ble litt sprø av tidligere nabos blinkende juletrelys i assorterte farger siden jeg så dette fyrverkeriet hver gang jeg skulle ut på kjøkkenet eller inn/ut av huset, særlig siden jeg ALDRI lærte at "det er bare naboens juletrelys, det er ikke noen biler som har kræsja" (bodde med en riksvei mellom oss), hehe... I mitt eget hus derimot kommer det aldri noe annet enn blanke lys og i år har jeg skikkelig skeiet ut med "gran"-guirlander med lys i rundt døra... Ellers er det hvitt, sølv, gull og bittelitt rødt.
Libido- Skrevet 7. desember 2009 #12 Skrevet 7. desember 2009 mhm, det som glitrer bør være gull vettu ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå