Gå til innhold

Fatter ikke hva de gjør på Nav...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på sykepenger fra midten av oktober til dags dato. Snakket med de nå, og jeg ville ikke få noe utbetalt før til året.

Kan da umulig ta såå langt tid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får du penger fra i mellomtiden da, NAV har aldri vært kjent for å være kjappe så det stemmer nok det dessverre.

Skrevet

Jobber heldigvis 50% så jeg får jo halv lønn da, men sku gjerne hatt resten og..

Får bare vente og håpe de kommer raskt i januar...

Skrevet

Nav her jeg bor ordner utbetalingene med en gang. Jeg har fått sykepenger med en gang når jeg har vært sykemeldt. Og foreldrepengene kom med en gang permisjonen startet.

Skrevet

I svært mange av tilfellene der sykepenger ikke blir utbetalt, skyldes dette at arbeidsgivere ikke har sendt inntektsopplysningene i tide til Nav, slik de skal når de mottar sykemelding.

Skrevet

NAV sliter med kraftig underbemanning pga inkompetent ledelse og instramminger.

Hadde du ikke hatt penger til mat og strøm kunne du også risikert å måtte vente flere uker på penger fordi de som jobber der rett og slett ikke rekker over alt. Bunkene med ubehandlede saker bare vokser og vokser og de blir likevel nektet å jobbe overtid...

Skrevet

Jeg skulle få sykepenger fra Nav for de siste åtte dagene i November(De 16 første har jo arbeidsgiver) og de fikk vel den siste sykemeldinga mi for ikke to uker en gang. Jeg fikk giro om utbetaling i forrige uke, og jeg trenger ikke disse sykepengene enda. Men foreldrepenger-søknaden min har de hatt i et par mnd. Den klarer de ikke å fikse. Og jeg er ute i perm..

Skrevet

hi her fra det andre innlegget om nav..

Sitter i samme situasjonen som deg. De skylder også meg penger fra oktober.. Jeg kommer IKKE til å godta at det skal ta så lang tid!!! Hvordan skal jeg få kjøpt julegaver og ha råd til å leve til neste år??

Jeg har 400 igjen på kontoen.. I dag når jeg ringte så fikk jeg beskjed om at de hadde tekniske problemer men tlf!!

Jeg skal ned på kontoret der i morgen den dag og jeg går IKKE før jeg får pengene mine!

Skrevet

Jobber ræva av sew og ser ikke noe lys i tunnelen!

Skrevet

Jeg ropte og klaga sånn etter en slik episode at de utbetalte samme dag... De kan visst de vil:)

Skrevet

Tror jeg skal ned dit å brøle litt imorgen!! Det er jo helt utrolig!! Jeg skal også kreve dem for purregebyrene jeg får på regningene mine!

Hvis ikke jeg får pengene mine så har vi snart ikke mat, huslånet blir ikke betalt og heller ikke de andre regningene...

Jeg har to barn som trenger mat og husly. Det går fort mot jul også..

Skal vi sulte??? Jeg har ingen jeg kan låne privat av heller...

Samtlige jeg kjenner har hatt problemer med nav! De burde ha gjort noe for lenge siden, for dette er ikke et nytt problem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...